.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo allemaal, Ik ben bijna klaar met mijn missie, ik moet alleen nog een filmpje maken en ondertitels plaatsen tijdens de missie om instructies te geven. Zou iemand een mini-tut kunnen maken of vinden over hoe je ondertitels maak tijdens een missie via de american.gxt ? Tom Reageren
Black Force Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ja, dat wil ik best doen, maar ik zou dat liever op msn afhandellen, dus ik stuur je wel een persoonlijk bericht met mijn msn. Greetz, Black Force Reageren
karamanci Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Wat voor een missie heb je gemaakt???dsssssa Reageren
Black Force Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Wat voor een missie heb je gemaakt???dsssssa een missie voor the san andreas stories SCM MOD link naar topic! Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.