sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) The Don: The Don gaat over een man die door de dood van z'n ouders zwerver is gekomen,maar plots ziet de Godfather van Las Venturas hem en maakt die hem Don van Los Santos,maar dan wilt hij wraak,voor de dood van z'n ouders. Wie hebben we nodig? Spelers(max. 10) 1 iemand die goed kan filmpjes monteuren(werkje laten tonen voor goedkeuring) 1 iemand die goed de 1ste aflevering in verhaal kan zetten(dan hebben we je niet meer nodig,je kan dan eventueel veranderen in speler,werkje laten tonen voor goedkeuring) Nieuws: - 1 oktober beginnen we,we filmen in MTA:DM,waarschijnlijk komt die eind september. Bewerkt: 10 september 2007 door sevaboy
sevaboy Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Datum verandert naar 1 oktober Bewerkt: 10 september 2007 door sevaboy
sevaboy Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Nieuwe Datum: We beginnen met The Don op 1 oktober,we zullen filmen op MTA:DM. Wegens omdat je veel moet gaan halen in September,dus iedereen stuur inschrijving,je vind in de eerste post wie we nodig hebben.We gaan nu beginnen met het verhaal,dat is dan ook al klaar.
sevaboy Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 We zoeken nog 5 spelers, dus schrijf je vlug in. Je moet wel MTA: Dm downloaden of Sa:mp hebben. Ik wil vlug de inschrijvingen ,dan kan ik de lijst maken en posten. En als ik de lijst heb, kan ik de characters maken en wie wie is.
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 We gaan met 5 personen beginnen Je kan je nog inschrijven, maar ik kan niet 100% beloven dat je erbij kan/mag. Morgen zal ik beginnen met de lijst, zal dan hier posten en dan mag je allemaal posten wat je wilt in de film, zo kan ik me ideeen nog bijwerken. Onze filmers/spelers/sponsers wachten tot MTA: DM.
Fiegel5 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Mag ik eventjes iets vragen. je begint toch op 1 oktober en wanneer komt ie dan uit want kon het niet vinden en ik zou graag nog willen helpen maar weet niet of het nog kan. Bewerkt: 16 september 2007 door fiegel5
sevaboy Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mag ik eventjes iets vragen.je begint toch op 1 oktober en wanneer komt ie dan uit want kon het niet vinden en ik zou graag nog willen helpen maar weet niet of het nog kan. Ze zeggen dat MTA: DM in September uitkomt, we hebben nog 2 weken. Ik hoop dat hij uitkomt. Tuurlijk mag je meehelpen, ik zal wel een PB zenden wanneer ik je nodig heb. Hier posten is niet meer verboden.
Fiegel5 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mag ik eventjes iets vragen.je begint toch op 1 oktober en wanneer komt ie dan uit want kon het niet vinden en ik zou graag nog willen helpen maar weet niet of het nog kan. Ze zeggen dat MTA: DM in September uitkomt, we hebben nog 2 weken. Ik hoop dat hij uitkomt. Tuurlijk mag je meehelpen, ik zal wel een PB zenden wanneer ik je nodig heb. Hier posten is niet meer verboden. oke is goed ik ben bijna altijd bechikbaar aleen moet ik een andere pc versie kopen want mijn oude is kaduk maar die is onderweg gr. fiegel5 >>> Door Bling: Dit soort zaken vanaf nu via PB regelen, alstjeblieft. <<<
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Beste leden en medewerkers (en medewerkers die ook lid zijn), zoals de meesten van jullie wel gehoord zullen hebben, is onze vriend SevaBoy vanaf vandaag een geblokkeerd lid, oftewel, hij is gebanned van dit forum. Dit houdt in dat hij niet langer dit topic kan beheren. Echter, hij is vastberaden om ondanks zijn verbanning van ons lieflijke forum, toch door te gaan met zijn werkzaamheden aan 'The Don'. Er zal dan ook niet veel veranderen, op enkele dingen na: -Vanaf nu beheer ik voor Sevaboy dit topic, ik heb me aangeboden als woordvoerder. Ik zal dan ook post en wat hij jullie wil meedelen (overigens alleen in dit topic, ga niet denken dat ik een verlengstuk van hem ben ofzo). -Het Gtaforum wordt niet meer langer getoond in de credits van 'The Don'. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen waarom Sevaboy dit heeft besloten. Wel zal SpyMovies het project blijven steunen, bijvoorbeeld door middel van mij in de rol van woordvoerder. Stel dan ook gerust hier vragen die je hebt, post ze hier of contacteer Sevaboy via de email/MSN. Um Abraso, NeoSyp
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 maat de komende afleveringen van THE DON komen hiet nog wel te staan toch?
PatrickW Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Uiteraard staan wij het niet toe, dat leden namens geblokkeerde leden dingen op ons forum plaatsen. Met sevaboy is ook het project "The Don" gebanned van het forum.
Recommended Posts