Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo, de titel zegt het al ik wil graag hulp bieden aan bijvb mensen die een missie niet kunnen halen. ik wil dan graag savegames halen en die gehaalde savegame weer terug posten. moet ik dan bij een groepje speciale leden op deze site horen ofzo? of moet ik daarvoor nog iets op deze site aanvragen of speciaal aangeven ofzo?
joppie Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Hallo, de titel zegt het al ik wil graag hulp bieden aan bijvb mensen die een missie niet kunnen halen. ik wil dan graag savegames halen en die gehaalde savegame weer terug posten. moet ik dan bij een groepje speciale leden op deze site horen ofzo? of moet ik daarvoor nog iets op deze site aanvragen of speciaal aangeven ofzo? Sorry hoor maar hier hebben we al het Savegame Aanvraag forum voor . http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=137 Je hebt al gepost in dit forum bij het topic 'Freefall', dus wist je er blijkbaar al van . Bewerkt: 1 september 2007 door joppie
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Zoals gezegd kan je in het Savegame Aanvraag subforum savegames aanvragen en aanvragen in behandeling nemen. Zorg dat je wel op de hoogte bent van >de regels<. Om savegames van verschillende versies in behandeling te nemen moet je >dit topic< maar eens doorlezen. Een apart topic is dus overbodig aangezien in principe iedereen hierbij kan helpen.
Recommended Posts