Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 Hallo, ik vroeg me af of je ook kunt vissen in vice city? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Um.............................................................................. ................................................................................ ................................................................................ .........................nee. Maar ja, dat denk ik tenminste, misschien is er een geheime gang ergens waar je doorheen kunt en dan bij een muur terechtkomt waar je een bepaalde code in moet voeren en dan van platform naar platform moet springen en schildpadden vermoorden, en vliegende blokken met vraagtekens headbutten zodat er een paddestoel uitkomt waardoor je groter wordt en dan uiteindelijk bij een geheime plek aankomt waar je kunt leren vissen. Maar...misschien ook niet. @ Hieronder: K misschien is het een mod, misschien zit het wel in de game, ik weet niet zeker.. Bewerkt: 1 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) ik heb het wel op een filmpje gezien op GoogleVideo EDIT ik kan helaas geen links geven want bij mij lukt dat om de 1 of andere reden niet Bewerkt: 1 september 2007 door sjors12345 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 ik heb er nog nooit van gehoord maar probeer eens op google Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.