cheetha Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik kan de missie wrong side of the tracks niet halen kan iemand wat tips geven speel spel op de ps2 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik kan de missie wrong side of the tracks niet halen kan iemand wat tips geven speel spel op de ps2 Meestal zullen de eerste 2 vagos makkelijk doodgaan, de 3de zal een keer vallen en langzaam omhoog komen. En daarna kan Big Smoke hem pas neerschieten, je moet minstens een meter van de trein afrijden. Ik raad 1/2 meter aan, zodat Big Smoke nog goed kan richten. Het is namelijk een erg slechte schutter. Je kan ook proberen op de trein te springen als je Los Santos uitgaat, dit doe je als je vlak na de brug links omhoog gaat, als het goed is moet het met wat Bike Skill wel lukken. Je moet op een ding letten, op de tegemoet komende treinen, deze zijn ook lastig te ontwijken als je even niet weg kan. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik deed deze missie in het begin altijd op een vrij makkelijke manier aangezien ik er ook veel moeite mee had. Ik reed een stuk voor de trein uit. Niet te ver want anders krijg je mission failed. Tot ik bij de plek was waar de trein uit de tunnel kwam. Dan ging ik zo staan dat ik gelijk met de rails stond. Zonder de motor of course. En dan sprong ik gewoon op de trein en schoot die mannetjes dood. Het enige nadeel is dat je soms best een eindje terug moet lopen maar op deze manier is het een fluitje van een cent. Veel succes ermee Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik deed deze missie in het begin altijd op een vrij makkelijke manier aangezien ik er ook veel moeite mee had. Ik reed een stuk voor de trein uit. Niet te ver want anders krijg je mission failed. Tot ik bij de plek was waar de trein uit de tunnel kwam.Dan ging ik zo staan dat ik gelijk met de rails stond. Zonder de motor of course. En dan sprong ik gewoon op de trein en schoot die mannetjes dood. Het enige nadeel is dat je soms best een eindje terug moet lopen maar op deze manier is het een fluitje van een cent. Veel succes ermee Ik heb nog een kleine aanvulling op de tip van Mirrrr. Het leek me nog wel even handig om dit filmpje aan te raden, zodat 'cheetha' een beter beeld krijgt van hetgeen Mirrrr bedoeld. Zorg er overigens voor dat je een sterk wapen hebt, want het neerschieten per individu duurt langer dan normaal. Daarnaast moet je het ook snel doen, want de afstand tussen twee tunnels is klein. En aangezien je niet al bukkend door de tunnel kan, moet het in die tijd dat je tussen beide tunnels rijdt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik vond de misie omschrijving op wikigta kijk en huiver! gr. fiegel5 In het begin van de missie moet je Big Smoke naar Unity Station brengen. Stap in de Glendale en rij ernaar toe. In de cutscene zie je dat je te laat bent en dat de Vagos op een trein springen die net vertrekt. Stap op de Sanchez en achtervolg de trein. Blijf altijd zover mogelijk van de trein vandaan, zo kan Big Smoke de Vagos makkelijk neerschieten. Als je te dichtbij de trein zit, zal Big Smoke eerder tegen de trein zelf schieten, dan tegen de Vagos. Het eerste obstakel is een auto midden op het spoor, ga voor de trein rijden en rij over het spoor langs de auto heen. De trein zal nu tegen de auto botsen en op deze manier heb je geen hinder van de explosie die daarbij plaatsvindt. Vlakbij een tunnel zal er een trein je tegemoet komen. Ga voor de trein rijden en wacht tot de andere trein voorbij is. Als laatste moet je een stukje op de heuvels rijden als je net uit de tunnel bent. Als je een goeie Bike Skill hebt, kan je, als je bij de brug bent, gelijk op de trein springen en daarna iedereen neerschieten. Wanneer je alle Vagos hebt vermoord, heb je de missie gehaald! Tips Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de vier Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er twee dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken Reageren
Mirrrr Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik deed deze missie in het begin altijd op een vrij makkelijke manier aangezien ik er ook veel moeite mee had. Ik reed een stuk voor de trein uit. Niet te ver want anders krijg je mission failed. Tot ik bij de plek was waar de trein uit de tunnel kwam.Dan ging ik zo staan dat ik gelijk met de rails stond. Zonder de motor of course. En dan sprong ik gewoon op de trein en schoot die mannetjes dood. Het enige nadeel is dat je soms best een eindje terug moet lopen maar op deze manier is het een fluitje van een cent. Veel succes ermee Ik heb nog een kleine aanvulling op de tip van Mirrrr. Het leek me nog wel even handig om dit filmpje aan te raden, zodat 'cheetha' een beter beeld krijgt van hetgeen Mirrrr bedoeld. Zorg er overigens voor dat je een sterk wapen hebt, want het neerschieten per individu duurt langer dan normaal. Daarnaast moet je het ook snel doen, want de afstand tussen twee tunnels is klein. En aangezien je niet al bukkend door de tunnel kan, moet het in die tijd dat je tussen beide tunnels rijdt. Dat is niet wat ik helemaal bedoelde. Ik bedoelde dat je pas op de trein moet springen op de plek voorbij de tunnel waar je het zandpad op moet. Daar kan je er gewoon opspringen en dan heb je ruim de tijd om de Vagos dood te schieten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.