Jump to content

Vice City Installatie (Radio) vraag


Gangsta

Recommended Posts

Hallo,

Bij de installatie van Vice City, op een gegeven moment komt er te staan dat je mag kiezen of je de Radio ofzo wil installeren op je hardeschijf. Dat wordt dan 1,4 GB maar als je het niet wilt wordt het circa 800 MB.

Wat gebeurt er als je de 1,4 GB kiest? Komen de liedjes dan op je harde schijf ofzo?

In het verleden drukte ik altijd op die van 800 MB..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de 800 MB installatie pakt staan de liedjes niet op je harde schijf, maar dan worden ze gelezen van de disc. Als je de 1,4 GB installatie pakt worden de liedjes wel op je harde schijf gezet.

Aha oke bedankt!

Maar als ik dat doe, dan neem ik aan dat ik de liedjes gewoon kan afspelen. Maar zijn ze dan in hun echte lengte, dus stel een liedje duurt in het echt 4.00 minuten, maar ik VC is het 1 minuut, speel ik dan die van 1 minuut of die van 4.00 minuten?

Bedankt! :Y

1000ste post!!!!!! Eindelijk!!! :dans: :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zitten de liedjes van de radio in een .adf bestand. Als je de 1,4 GB kiest krijg je alle radiozenders in een .adf bestand, en de muziekbestanden dat gebruikt worden in het spel (zoals van Rub Out) zitten er ook bij als .mp3 en .wav.

Om de liedjes van de radiozenders af te spelen, heb je een tool nodig wat .adf convert naar .mp3. Die tool had ik pas nog, maar nu niet meer. Alleen, als je de liedjes dan eruit knipt (één radiozender = één bestand) kan het zijn dat de host erdoor praat.

[offtopic]Gefeliciteerd met je 1000 posts![/offtopic]

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...