Jump to content

$ velgen


BIG_AJ

Recommended Posts

Ik hoorde van mijn broertje dat wanneer je met een auto gaat rijden die $ (dollar) velgen heeft en dan zij aanzicht doet, dan zie je een hakenkruis in de velgen (bij een bepaalde snelheid).

Ik heb het zelf getest en het is waar.

Test maar, you will see...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    3

  • BrokenTable

    2

  • GTASuPahGaMeR..!

    2

  • stefanow

    2

Top Posters In This Topic

als je vertelt welke is het makkerlijker om te checken he :lol:

hij zegt dat als je een auto tuned, en die dollar velgen neemt, je van de zijkant haken kruisen ziet, bij een bepaalde snelheid

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde van mijn broertje dat wanneer je met een auto gaat rijden die $ (dollar) velgen heeft en dan zij aanzicht doet, dan zie je een hakenkruis in de velgen (bij een bepaalde snelheid).

Ik heb het zelf getest en het is waar.

Test maar, you will see...

owkeej zal wel cool zijn ga morgen meteen kijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

maar is dat dan een easter eggs??? :huh: :rolleyes: <_< :huh: :blink:

ik geloof dat het geen easter eggs is hoor

@moderators ofzo ,verplaatst deze topic naar waar die thuishoort ;)

volgens mij is dit wel een easter egg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dit wel een easter egg ;)

Ik kan me niet voorstellen dat de makers er voor de grap een hakenkruis in stoppen...

Als je met je auto rijdt lijkt op soms alsof het een ronddraaiiend hakenkruis is, maar dat is niet zo gek: een s is een soort half hakenkruis.

Verder denk ik niet dat dit topic nog open moet blijven. Mocht iemand een goede reden hebben van wel stuur me maar een PM

SLOTJE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je hebt inderdaad gelijk. Maar ik denk net als The Straight People Killer dit niet de bedoeling was. Dit gaat wel heel erg ver. En als je als bedrijf al aangeklaagd kan worden omdat 2 gekken de auto van hun moeder stelen, 2 agenten doodschieten en in de politieauto ervandoor gaan en zeggen dat hun inspiratie van GTA komt, denk ik inderdaad dat dit niet met opzet was... :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...