Lantyz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Ik heb hier even een GIFje gemaakt ter verduidelijking. Een ronddraaiende '$' ziet er zo uit: [EDIT: Hrm... Hij's niet echt vlot op het forum... Als je hem opent met GIF Animator is het duidelijker] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb nu een tussenuur en dan heb ik les tot 16.00 uur Maar als ik thuis ben zal ik eens zien mzzl :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb nu een tussenuur en dan heb ik les tot 16.00 uur Maar als ik thuis ben zal ik eens zien mzzl :lol: nou heel fijn voor je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 @ Gta cool man & Wesley: gelieve normaal reageren anders gaat het topic weer op slot. Niet spammen, svp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Kan iemand even een filmpje maken die gewoon via media player opent vanaf deze locatie, me pc flipte bij die van The Godfather... En het lijkt me sterk dat ze voor de grap er een hakenkruis in gooien... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 na een half uur wachten eindelijk het filmpje gezien, het is echt een hakenkruis :huh: maarja zit er niet want gebruik die velg nooit omdat het een lelijk ding is maar om het toeval te noemen :unsure: GTA games zijn goed doordachte games met die easter eggs en verwijzingen etc.. en daarom controleerd R* de games toch goed op fouten en of er dingen veranderd moeten worden,dan zou R* dit toch wel hebben gezien :unsure: :unsure: :huh: Of kraam ik nu onzin uit?? :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Ik snap het eigenlijk niet waarom ze er een "hakenkruis" in hebben gezet. (enne ik heb The Godfather de opdracht gegeven om dat filmpje te maken) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Ik denk eigenlijk wel dat 't gewoon pure toeval is. Zoiets stop je gewoon niet in een game lijkt me... <_< Behalve als 't een WO II game is... Enne @ SILVER 910, dat jij zomaar opdrachten aan The Godfather geeft... :blink: Edit door the godfather: dat maakt silver er zelf van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Het kan bijna geen toeval zijn want bij het programeren kijken ze standaard naar de rondraaiende velg.. Dus, lijkt me nou niet echt een geslaagde easter egg. Ik kan er zelfs een beetje boos van worden.. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 het lijkt me heel sterk als ze dat er xpress erin gedaan hebbe...maar et kan ook een aanwijzing zijn naar de volgende gta(ik hoop et nie is wel een beetje grove manier) :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Het kan bijna geen toeval zijn want bij het programeren kijken ze standaard naar de rondraaiende velg.. Dus, lijkt me nou niet echt een geslaagde easter egg. Ik kan er zelfs een beetje boos van worden.. <_< Dit hebben ze echt niet expres gedaan. Het is gewoon de wetenschap. Een ronddraaiend dollar teken ziet er gewoon zo uit. En daar kan je niks aan veranderen. Rockstar zou een echt hakenkruis er echt niet in doen want , ze weten dat ze dan problemen er mee krijgen. En ik denk dat het ook geen aanwijzing is voor de volgende GTA. Bewerkt: 21 februari 2005 door Mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Kan het niet gewoon puur toeval zijn? Vaak is iets wat hard ronddraait iets wat ergens op lijkt.Dit keer dus de velgen. Misschien was het helemaal de bedoeling niet van R* om dit er in te zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Als dit bekend wordt (internationaal) dan kan Rockstar Games een rechtszaakje verwachten, er zijn altijd mensen die grote bedrijven blut willen zien... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 maar word er nu nie elke berichtje zowat het zelfde gezegt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Kan het niet gewoon puur toeval zijn?Vaak is iets wat hard ronddraait iets wat ergens op lijkt.Dit keer dus de velgen. Misschien was het helemaal de bedoeling niet van R* om dit er in te zetten. ik ga mee met hem het is zeer toeval zij (r*)wisten dit ook niet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts