Radio Es. Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 hey, bij sommige servers zijn er commands, maar ik weet ze lang niet allemaal; bijv de spawn codes en de teleport codes. kan iemand ze ff allemaal op een rijtje zetten; zoals /mount dan ga je naar de mount chilliad. alvast bedankt
LXZ-76 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Dat zal nogal lastig worden aangezien niet elke server de zelfde commands heeft en bijv: /mount niet in elke server zal werken. Het best kan je op google proberen te zoeken. Meestal staat er in de server zelf ook aangegeven welke command je moet in typen om een list te krijgen.
Daan[NL] Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 google h eeft geen ook geen zin.. op de meeste server heb je /commands of /help , probeer dat is
-Paul Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Het is inderdaad overal anders, maar bij veel Nederlandse servers, zijn mestal met uuhhmm... Ik weet niet hoe je dat zegt, maar veel Nederlandse de zelfde server ongeveer, dat je de zelfde personen kan kiezen etc. Daar zijn veel /cash = 10.000 Money ;D /chilliad = Naar de berg /cardealer = Naar Wangcars /military = Naar millitaire ding gaan En zo ongeveer nog veel meer xD Dit vind ik zelf de leukste waar ik in de server ben: /dive Dat is Skydive ;D Zooo veeet ;D
Azer Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Zoals jezelf al zegt is het overal anders. Die commands die jij opsomt ben ik namelijk nog nooit tegengekomen, maargoed kijk de volgende keer even naar de datum van de laatste post *locked*
Recommended Posts