Boris H. Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Dag mensen, Ik zie wel vaker mensen met en ander email adres op MSN. Bijv. jantje@site.nl of henk@planet.nl. Ik heb zelf een @hetnet.nl e-mailadres en zou daar graag mee op MSN willen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt! Groetjes, Boris H. EDIT: bedankt Sdajafol, het heeft gewerkt. Bewerkt: 2 september 2007 door Boris H. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Gewoon inloggen op msn dacht ik, m'n moeder heeft een @scarlet en zij doet datr ook zo Tom Reageren
Sdajafol Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Je moet een .NET Passport account aanmaken voor je @hetnet.nl adres, ik heb hetzelfde gedaan met mijn gmail adres en die gebruik ik nu al sinds gmail net begon voor msn Meld je hier aan: (hier dus ), klik dan op 'Ja, ik gebruik mijn huidige email-adres', en je kan verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.