Jump to content

at-400

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe kom ik in een at- 400??

Die staat in de hangar op het vliegveld van Las Venturas, het is wat lastig om hem eruit te krijgen maar als je rustig blijft en je manouvreert hem stukje voor stukje dan lukt het uiteindelijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Je wacht tot de grote deur van de hangar volledig de grond in is gezakt, loopt over het muurtje aan de linkerkant naar de deur toe en je stapt in, simpel toch? (net te laat)

Bewerkt: door Dx11
Geplaatst:
ik kan hem spawnen maar ik kom er niet in...

dat is altijd zo, omdat de deur te hoog zit, daarom moet je hem ook gewoon uit de hangar halen in las venturas, een andere mogelijkheid is een hoge auto ervoor zetten (ambulance?) al heb ik dit zelf nooit geprobeerd...

Geplaatst:
ik kan hem spawnen maar ik kom er niet in...

Je kan het zo doen, spawn een at-400, een landrover en een politie wagen. Parkeer de landrover naast de deur, en de politie wagen naast de landrover. Spring op het dak van de politie auto en vervolgens op die van de landrover. Dan moet je op enter drukken en ga je er meestal automatisch in. Je kan ook gewoon na de grote hangar bij Las Venturas gaan, daar kan je er zo in.

Geplaatst:

je kunt er ook alleen in als je met een trap bent.

links van het vliegtuig (als hij in een de hangar staat) zie je een grote trap,vanaf daar kan je er in.

Nog simpeler: Spawn een trashmaster en een AT400. Zet de Trashmaster naast de ingang en klim erop. Stap in en ga achteruit, en draai zodanig dat de Trashmaster geen opstakel meer is (anders staat hij voor de vleugels).

@hieronder: ik heb het over de 'spawn-met-een-trainer-waar-geen-trappetjes-zijn-situatie' :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Nog simpeler: Spawn een trashmaster en een AT400. Zet de Trashmaster naast de ingang en klim erop. Stap in en ga achteruit, en draai zodanig dat de Trashmaster geen opstakel meer is (anders staat hij voor de vleugels).

Ik vind gewoon naar het vliegveld gaan toch echt simpeler maar het zal wel aan mij liggen :puh:

Geplaatst:

En het is niet al te moeilijk om hem eruit te krijgen.Gewoon net genoeg achteruit rijden tot je vleugels er uit zijn dan draaien en als je denkt dat je er niet komt trg een beetje naarvoor en voila u bent eruit.veel vliegplezier ^_^

hoe kom ik in een at- 400??

Maar als in een AT-400 wil moet je de missie Verdant Meadows gehaald hebben. ;) dan gaat ie pas open

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:
Maar als in een AT-400 wil je moet je wel de vliegschool gehaald hebben van de Badlands. ;) dan gaat ie pas open
Dit klopt niet. Je hoeft niet speciaal iets te voltooien om toegang tot de garage te krijgen. Je zult natuurlijk wel de Flying School moeten voltooien, wil je toegang hebben tot het vliegveld. Maar de AT-400 zelf zul je in principe al eerder kunnen bemachtigen, indien je een andere manier gebruikt om op het vliegveld te geraken.
Geplaatst:

En die andere manier is óf cheaten of mijn persoonlijke favoriet: gewoon door de politie heen baggeren :puh: Ik overleef het makkelijk een paar uur met wanted level 4 :) En zonder tank ofzo. Gewoon over het muurtje springen van het vliegveld in Los Santos (met behulp van een vrachtwagen) en in de Shamal aldaar klimmen :) En vliegen naar LV Airport, in de lucht hoef je je alleen zorgen te maken over de Hydra's, maar die raketten ontwijk je best gemakkelijk. Landen, en dan snel rennen naar die hangar. Ziedaar, een AT 400 in volle glorie :puh: Wel ff de heli ontwijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...