LukjuhNL Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 hallo ik ben nieuw hier en k wil graag weten hoe ik gedownloade mods in mijn game kan krijgen!?? kunnen jullie mij helpen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Het beste hier voor kan je de IMGTool gebruiken. In de MTL kan je een tutorial vinden over het ingame zetten van gedownloade mods. Ik zie net dat die offline is maar je kan daar ook een tutorial vinden van SAMI (San Andreas Mod Installer). Deze is overigens alleen voor auto's en geen andere modes. Hier is SAMI te downloaden , veel plezier! Greetz Reageren
LukjuhNL Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Het beste hier voor kan je de IMGTool gebruiken. In de MTL kan je een tutorial vinden over het ingame zetten van gedownloade mods. Ik zie net dat die offline is maar je kan daar ook een tutorial vinden van SAMI (San Andreas Mod Installer). Deze is overigens alleen voor auto's en geen andere modes. Hier is SAMI te downloaden , veel plezier!Greetz ok ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.