bardo45 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 HOOI allemaal die dit kijken heeft iemand een site waar alleen maar install mods zijn alvast bedankt Reageren
killerfragger Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) HOOI allemaal die dit kijken heeft iemand een site waar alleen maar install mods zijn alvast bedankt als je met install mod zelf installerende moetje google maar probeer. volgens mijn bestaat die niet Bewerkt: 2 september 2007 door killerfragger Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Ik heb er een paar voor je gezocht, ik kom meestal ook voor mods op een van deze sites Grand Theft Auto Filefront. Gta Gamigo/ Gta Inside. Gtagaming. Gtagarage/ Gtaforum.com. Gtamods. Op deze sites kan je er genoeg vinden, sommige zijn wel in andere talen. Maar je kan nog steeds rustig naar mods kijken . Bewerkt: 2 september 2007 door Bigstijn Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Wat zijn install mods? @ Hieronder: Ok........... Bewerkt: 2 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
killerfragger Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wat zijn install mods? mods die via setup worden geinstalleerd ... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Dan kun je toch gewoon SAMI gebruiken Zo is iedere carmod een instalmod. @hieronder: Bij wijze van spreken dan. De meeste car mods gaan gewoon via het basispricipe: 'vervang naamauto.txd en naamauto.dff met de bijgevoegde versies van die bestanden' Bewerkt: 2 september 2007 door MartyCeha Reageren
killerfragger Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Dan kun je toch gewoon SAMI gebruiken Zo is iedere carmod een instalmod. niet altijd waar er zijn ook cars voor san die daar niet mee kunnen worden geinstalleerden mee worden .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.