Jump to content

retrieving info

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap het niet

mijn ip is 10.0.0.150 dat is mijn ip om zelf in te loggen op mijn eigen server.

dit is mijn andere ip 84.86.21.124 (van watismijnip.nl) waar andere mensen zich op in moeten loggen(als ik het goed heb).

Maar als ik die nu in mijn samp lijst zet staat er retrieving info

dit was eergisteren nog niet zo en gisteren volgens mij ook niet maar dat weet ik niet helemaal cker want

toen heb ik er niet naar gekeken.

en ik weet heeeeel ckr dat mijn poorten openstaan

dus wat is het probleem??

ik heb alles nog goed na gekeken maar ik kom er maar niet uit :(

alvast bedankt

gr gizmoo2 :cya:

Geplaatst:

Als je je externe ip toevoegt is het logisch dat er retreiving srver info komt , je moet gewoon je via je interne ip joinen ook al staan je poorten open

:cya:

Geplaatst:
dus iedereen moet gewoon op mijn ip joinen 10.0.0.150:7777??

waar ik me ook inlog?

Nee, mensen van buitenaf moeten joinen op het adres 84.86.21.124:7777, sowieso zou dit ook moeten werken in je eigen favorietenlijst mits poort 7777 goed openstaat.
Geplaatst:

Ja, ook. Maar het simpelste om in je eigen server te komen, is dit toe te voegen bij de favorieten: 127.0.0.1:7777

>>> Door Azer: Maar dat is juist het probleem niet, mensen van buitenaf moeten ook op zijn server kunnen connecten. Lees voortaan even het topic door voordat je reageert.<<<

Geplaatst:
Ja, ook. Maar het simpelste om in je eigen server te komen, is dit toe te voegen bij de favorieten: 127.0.0.1:7777

>>> Door Azer: Maar dat is juist het probleem niet, mensen van buitenaf moeten ook op zijn server kunnen connecten. Lees voortaan even het topic door voordat je reageert.<<<

hij werkt nog niet

ik geef et op :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...