Fiegel5 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Halo mede gta fans voor dat ik ga schrijven zeg ik eerst dat ik soms nog al wat spellingsfouten maak let daar niet op!! DE VRAAG: ik heb nu alle vriendinnen 100% en heb niet het polite outfit in mijn gadarobe kan meschien iemand uitleg geven en de screen van het outfit plaatsen? alvast bedankt gr. fiegel5 MODS?? deze opslot bij deze kreeg ik een foutmelding maar hij heeft hem wel geplaatst dankje bling Bewerkt: 3 september 2007 door fiegel5 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Je moet er wel zeker van zijn dat je bij iedere vriendin de boodschap hebt gekregen '...(naam vriendin)... has left a gift for you, go and check it out in your wardrobe'. En kijk eens bij Status> Achievents, daar zie je ook hoe ver je bent. De outfit van de politie ziet er precies hetzelfde uit als die van LSPD Date anders met alle vriendinnen nog één keer, voor de zekerheid EDIT: Hè kijk een mod heeft het weer opgelost Die dubbele topic dinges. Zal wel Bling zijn geweest Jep ik had gelijk Bewerkt: 2 september 2007 door MartyCeha Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik kwam er eens achter als je lang niet met haar date dat de procenten omlaag gaan misschien is dit het geval? anders weet ik het ook niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Weet je zeker dat je alle vriendinnen hebt? Er zijn in totaal 6 vriendinnen en alleen bij Barbara Schternvart krijg je een politie uniform. Dus in principe hoef je alleen haar te daten tot 100% voor dat outfit. Als je eenmaal dat uniform hebt hoef je haar niet op 100% te houden om het uniform te behouden, deze zit nu voor altijd in je kledingkast. Succes Reageren
Bling Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik kwam er eens achter als je lang niet met haar date dat de procenten omlaag gaan misschien is dit het gevalDe relatie tussen de vriendinnen kunnen qua procentenaantal naar verloop van tijd verminderen, inderdaad. Echter zul je, eens je de 100% met een bepaalde vriendin bereikt hebt, het outfit voor altijd behouden. Dit is overigens gewoon realistisch, aangezien je in het echte leven ook nooit je cadeautjes in moet leveren naarmate je vriend(in) je verlaten heeft. Misschien ook wel, maar dan heb je wel een erg typische ex. Tevens heb ik even beide topics samengevoegd, zodat beide antwoorden nu in hetzelfde topic staan. Reageren
KJF Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Weet je zeker dat je alle vriendinnen hebt? Er zijn in totaal 6 vriendinnen en alleen bij Barbara Schternvart krijg je een politie uniform. Dus in principe hoef je alleen haar te daten tot 100% voor dat outfit. Als je eenmaal dat uniform hebt hoef je haar niet op 100% te houden om het uniform te behouden, deze zit nu voor altijd in je kledingkast.Succes tenzij je vergeet te saven zoals ik eens deed. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Weet je zeker dat je alle vriendinnen hebt? Er zijn in totaal 6 vriendinnen en alleen bij Barbara Schternvart krijg je een politie uniform. Dus in principe hoef je alleen haar te daten tot 100% voor dat outfit. Als je eenmaal dat uniform hebt hoef je haar niet op 100% te houden om het uniform te behouden, deze zit nu voor altijd in je kledingkast.Succes tenzij je vergeet te saven zoals ik eens deed. dit was dus het probleem ik heb niet gesavt < hoop dat het goed gespeld is maar hoelang gaat erovereen om die michele 100% ps ik kan niet goed dansen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 dit was dus het probleem ik heb niet gesavt < hoop dat het goed gespeld is maar hoelang gaat erovereen om die michele 100% ps ik kan niet goed dansen Het kan lang duren als je er dus echt mee gaat dansen/ eten en rondrijden, een gemakkelijke tip is om de Gimp Suit aantetrekken, dit betekent bij Michelle automatisch seks. Dit is dus erg handig, je hoeft eigenlijk niks te doen. Je kan het zo dus doen: Koop het savehouse in Prickle pine, dan kan je snel naar michelle en terug. Je kan elke keer een paar keer saven, zodat er een boel uren voorbij gaan (1 save is volgens mij 3/7 uur) dus dit werkt heel goed. Je moet er wel opletten op welke tijden Michelle beschikbaar is. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 dit was dus het probleem ik heb niet gesavt < hoop dat het goed gespeld is maar hoelang gaat erovereen om die michele 100% ps ik kan niet goed dansen Het kan lang duren als je er dus echt mee gaat dansen/ eten en rondrijden, een gemakkelijke tip is om de Gimp Suit aantetrekken, dit betekent bij Michelle automatisch seks. Dit is dus erg handig, je hoeft eigenlijk niks te doen. Je kan het zo dus doen: Koop het savehouse in Prickle pine, dan kan je snel naar michelle en terug. Je kan elke keer een paar keer saven, zodat er een boel uren voorbij gaan (1 save is volgens mij 3/7 uur) dus dit werkt heel goed. Je moet er wel opletten op welke tijden Michelle beschikbaar is. welk pimpsuit Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) welk pimpsuit Die pimp suit krijg je enkel in de missie 'Key to her Heart' en is ealleen te gebruiken bij Millie. Je moet Michelle dus helemaal 100% vol daten door naar restaurant en dergelijke te gaan. Michelle wil bij mij oviergens helemaal aan de andere kant van San Fierro daten, dus je moet helaas steeds heen en weer rijden. Daarnaast is er ook nog de date waar Michelle gaat rijden. Naar verhouding is dat binnen enkele minuten voorbij, dus als je geen zin hebt om steeds heen en weer te rijden kun je proberen je savegame steeds te laden, zodat je enkel de dates krijgt die jij wilt. Dat dansen is overigens puur iets dat je moet leren. Als je zorgt dat je op de betreffende toets drukt net voordat hij in de cirkel komt, dan is het goed. Het is gewoon een kwestie van vaak oefenen en het juiste ritme krijgen. Op den duur krijg je er vanzelf behendigheid in. Edit: Het is natuurlijk Gimp Suit i.p.v. Pimp Suit, foutje. Bewerkt: 4 september 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Pimp suit krijg je als je Denise 100% date... En er staan wel meer tpyfoujtes in je post, -Matthijs-! Bewerkt: 4 september 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.