Jump to content

San Andreas radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee..

ik heb het hele forum afgezocht, maar ik kon nergens vinden of je de radiobestanden van SA aan kan passen. ik kan die bestanden trouwens ook niet vinden (niet op de pc, en niet op internet). het lijkt mij wel grappig om gewoon die zenders te veranderen in zenders met alleen maar heavy metal (:puh:), iemand enig idee of dit kan, en hoe?

bvd Bram

Geplaatst:
Hee..

ik heb het hele forum afgezocht, maar ik kon nergens vinden of je de radiobestanden van SA aan kan passen. ik kan die bestanden trouwens ook niet vinden (niet op de pc, en niet op internet). het lijkt mij wel grappig om gewoon die zenders te veranderen in zenders met alleen maar heavy metal (:puh:), iemand enig idee of dit kan, en hoe?

bvd Bram

Volgens mij kun je die radiozenders niet eens veranderen, op de naam na dan. Je kunt er dus geen eigen nummers en dergelijke tussenstoppen, of althans, voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Die eigen nummers kunnen echter wel toegevoegd worden aan je eigen 'User Tracks'. Hiervoor dien je je nummers naar de volgende map te kopiëren: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files' >> 'User Tracks'. Zodra je dat gedaan hebt, start je je spel op en ga je naar 'options' en naar 'audio setup'. Vervolgens ga je naar 'user track options' en kies je voor 'scan user tracks'. Je gaat dan terug naar je spel en het enige wat je nog moet doen, is de radiozender op 'User Track Player' zetten. :Y

Geplaatst:

Wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat je niet per se alle bestanden hoeft te kopieëren naar die map. Als je alle muziek in één (Muziek) map hebt staan kan je ook een snelkoppeling van die map plaatsen in die 'User Tracks'-map. Overigens kan je dan met F5 in het spel een nummer overslaan en naar hetvolgende nummer gaan. :sigaar:

Geplaatst:

ok, bedankt voor de uitleg, maar dat van de User Track Player wist ik al ;P

zijn die radiozenders gewoon samengevoegd in 1 groot bestand dan, in plaats

van al die nummers apart?

Geplaatst:

Ja dat klopt. Er bestaat wel een tool waarmee je de muziek uit dat bestand kan halen (kopieëren alleen) en opslaan op je pc, maar ik ken er geen waarmee je de muziek kan vervangen.

Geplaatst:
Er bestaat wel een tool waarmee je de muziek uit dat bestand kan halen

kun je met dat programma niet de muziek vervangen door eigen muziek, als je je eigen muziek onder de naam van een nummer opslaat die op dat radiostation staat, of weet je dat niet?

Geplaatst:
Er bestaat wel een tool waarmee je de muziek uit dat bestand kan halen

kun je met dat programma niet de muziek vervangen door eigen muziek, als je je eigen muziek onder de naam van een nummer opslaat die op dat radiostation staat, of weet je dat niet?

Nee, dat is volgens mij niet mogelijk. Alleen met een speciaal programmatje zou dat kunnen. Er is wel een manier om je eigen muziek op je eigen zender te zetten, hier heb ik het in stappen uitgelegd:

1) Ga naar Mijn Documenten> GTA San Andreas User Files> User tracks. Plaats hier de muziek die jij in San Andreas wil hebben.

2) Als je klaar bent ga je naar San Andreas> Options> Audio Setup> User Track Player> Scan User Tracks. Het zal eventjes duren, nu staat je muziek in San Andreas!

3) Scroll als je in een auto/ op een motor of wat dan ook. Naar de zender User track player, nu hoor je je eigen muziek! Deze staat overigens naast de zender 'WCTR' en achter Radio Off.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee helaas :N Dit komt omdat dit één groot bestand is. Je moet het zien als een heel lang boodschappenlijstje. En een klein stukje op dat boodschappenlijstje is de muziek. De rest zijn de andere geluiden van SA. Het programma herkent dat stukje boodschappenlijst, en legt dat stukje onder de kopieermachine. Nu wordt alleen dat stukje gekopieerd, en in de map van jouw keuze geplaatst. Maar omdat het zo'n groot bestand is, kun je er niets aan wijzigen.

Het is heel kinderlijk uitgelegd, maar het is waarschijnlijk wel te snappen :)

EDIT: Te laat

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik had ook nogg ff een vraagje hierover.

kan je dan in je eigen user track dus zoveel liedjes als je wilt zetten of is er een bepaald limiet ?? :?

Geplaatst:
Ik had ook nogg ff een vraagje hierover.

kan je dan in je eigen user track dus zoveel liedjes als je wilt zetten of is er een bepaald limiet ?? :?

Volgens mij is dit gewoon ongelimieteerd, je kan er dus zoveel inzetten als je wil. Maar zoveel zal je er toch niet inzetten, ik heb ook geen idee of San Andreas hier sloomer van gaat draaien. Maar feitelijk is het ongelimieteerd.

Het limiet is de grootte van je harde schijf ;) Ongelimiteerd dus eigelijk, ligt er aan hoeveel er op je harde schijf past.

EDIT: Te laat... Bigstijn is te snel.

@ hieronder: het is MartyCeha. Duidelijke afschei

ding met de hoofdletters :puh: Nee maakt niets uit :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Hee..

bvd Bram

Volgens mij kun je die radiozenders niet eens veranderen, op de naam na dan.

hoe dan?

De namen staan in de American.GXT. deze kun je openen met deze tool :) Er staan wel beetje erg veel namen in dit bestand, dus zoek en Gij zult vinden :puh: Je kan er trouwens ook ondertiteling mee veranderen.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...