grovemember Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 in vele nicks van gta staat er dos the pop shit in the woos of zo ieks en e meeste vinne et grappig ma ik weet totaal nie wat dat beteknd,ik kom van spanje dus ik kan niet zo heel goed engels alvast bedank en veel gameplezier Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 'Does the pope shit in the woods?' betekent letterlijk: 'Doet de paus z'n behoefte in het bos?' Dit is een uitdrukking, waar het op neer komt is dat de ander een voor-de-hand-liggende vraag heeft gesteld. Volgens mij vraagt Cesar Vialpando aan CJ op een gegeven moment of hij geld wil verdienen met illegaal racen. Waarop CJ met bovenstaande uitdrukking antwoord, want natuurlijk kan CJ wel wat extra geld gebruiken. Overigens neemt Cesar Vialpando die uitdrukking weer serieus en zegt dat het hem niet kan schelen waar de paus z'n behoefte doet en dat dat een zaak van de paus zelf is. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Kakken Pauzen In Het Bos? (Of wat dan ook het meervoud van paus is) Je hebt ook: "Do Polarbears shit in the woods?" "Kakken ijsberen in het bos?" Volgens mij is dat de betekenis maar ik weet het nie zeker. EDIT: KOE! Oh het is enkelvoud.. :$ >>> Door Bling: Sterker nog: het kan geen meervoud zijn, aangezien er maar één paus op de wereld is. <<< [:$]Leer ik ook weer wat![/:$] Bewerkt: 3 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
grovemember Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 merci voor de antwoorden nu beh ik weer een stuk slimmer(kuch) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.