Hummerfenclub Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 kan ik op die manier ook trainers op de memory card krijgen?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Nogmaals welkom Humnmerfenclub Voor zover ik weet bestaan er geen trainers voor de PS2 en als ze er zijn moeten ze wel passen op een Memory-Card van standaard 8MB. Daarnaast moeten ze ook nog in een formaat (extensie) zijn die leesbaar is voor armax aangezien niet alle soorten bestanden zichtbaar worden in armax. Voor de PC zijn er wel trainers en modificaties beschikbaar, deze kunnen niet gebruikt worden voor de PS2. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 ik heb laats iets gelzen dat er een soort trainer bestaad voor de ps2 maar daar kun je alleen het waterlevel in de game mee veranderen. maar ik weet niet meer waar ik het heb gelzen wel op deze site het was ook iets mat armax Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Tuurlijk bestaat die! Het welbekende cheatdevice. Dit is niet illegaal hoor. En je kunt er veel meer mee dan alleen het waterlevel veranderen, check de link maar Ik heb het cheatdevice zelf niet, omdat ik geen Armax heb. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) wat is eigenlijk armax. en hoe werkt het en kost het wat. ik speel op ps2. gr. fiegel5 Bewerkt: 3 september 2007 door fiegel5 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Armax zorgt ervoor dat je bestanden over kunt zetten van je PC naar de PS2 en anders om. Hij maakt de bestanden zeg maar compatible met het besturingssysteem dat op het apparaat staat wat het bestand moet ontvangen. Je kunt Armax voor zo'n 30 euro krijgen op bol.com. Het is een schijfje wat je zoal in de PS2 als de PC kan doen, dus een CD rom of Playstation disc kun je het niet noemen Je kunt er dus ook het Cheatdevice mee overzetten naar de PS2. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 je kan hem dus maar een keer gebruiken Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 je kan hem dus maar een keer gebruiken Nee hoor, je kan hem altijd gebruiken waarneer jij wil. Kijk: je zet bijv. een bestandje op het schijfje van Armax. En dan doe je het schijfje weer in de ps2. Ik weet niet of de bestanden automatisch er op worden gezet. Ik heb zelf ook geen cheatdevice. Het schijfje kan je als een soort van mapje aanzien, alleen het schijfje kan wel de bestanden converteren goed voor de Ps2. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Armax zorgt ervoor dat je bestanden over kunt zetten van je PC naar de PS2 en anders om. Hij maakt de bestanden zeg maar compatible met het besturingssysteem dat op het apparaat staat wat het bestand moet ontvangen. Je kunt Armax voor zo'n 30 euro krijgen op bol.com. Het is een schijfje wat je zoal in de PS2 als de PC kan doen, dus een CD rom of Playstation disc kun je het niet noemen Je kunt er dus ook het Cheatdevice mee overzetten naar de PS2. ik keek op bol maar kon hem niet vinden en die dertig euros is dat niet ergens goedkoper. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Media markt kan ook Zoek gewoon eens op google, daar vind je misschien meer. Of op kieskeurig.nl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.