dwergie14 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 kan iemand me helpen? als ik de vrachtwagens hep neergeschoten zeggen ze: schiet de bewegende auto's neer in het zuidwesten maar ik kan ze niet vinden kan iemand een screenshot of iets plaatsen of het uitleggen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 De vrachtwagen staan aan het einde van de landingsbaan, dus aan de oostkant van het vliegveld. Voor de twee bewegende voertuigen moet je omdraaien. De twee wagens rijden naast de landingsbaan in de zuidwestkantr van het vliegveld. Als je op je ingame radar let worden ze daar ook op aangegeven. Mocht je ze nog steeds niet vinden kun je ook dit filmpje bekijken. Succes. Reageren
dwergie14 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 De vrachtwagen staan aan het einde van de landingsbaan, dus aan de oostkant van het vliegveld. Voor de twee bewegende voertuigen moet je omdraaien. De twee wagens rijden naast de landingsbaan in de zuidwestkantr van het vliegveld. Als je op je ingame radar let worden ze daar ook op aangegeven.Mocht je ze nog steeds niet vinden kun je ook dit filmpje bekijken. Succes. bij mij zie je die auto's daar niet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Moet je eens wat lager of dichterbij de rode driehoekjes gaan vliegen, dan zie je twee kleine zwarte stipjes gaan Op het plaatje is het rode rondje waar ze ongeveer rijden. Ze rijden rondjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.