$NeoSyp$ Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Hallo, zoals jullie weten was ik deze zomer in Portugal. Ik ben ook een dag naar Spanje geweest, waar ik pokemon Diamond heb grekocht. Helaas bleek hij dus in het Spaans te zijn. Nou is dat niet zo'n groot probleem aangezien ik een aardig woordje spaans spreek, maar nu ben ik er dus achtergekomen dat je pokemon kunt overzetten van je gba versie naar diamond. Dat probeerde ik, maar helaas. Het lukte niet. Ik wist niet waarom, zocht het op n het bleek; Het kwam omdat hij spaans is en mijn gba versie engels. Dus dat gaat niet lukken. Maar nou mijn vraag: GTAIV komt toch een half jaar later uit dus dat geld dat ik had opgespaard kan ik nu wel aan pokemon pearl úitgeven, zodat ik een engelse versie heb. Vraag: Kan ik dan met mijn pearl met mijn spaanse diamond ruilen? DUs niet in\ het pal park maar hgewoon via de wifi connectie. ZOu ik graag willen weten. Alvast bedankt! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 dat kan omdat je over de hele wereld kan ruilen in het gts (global trade center)en daar zitten ook jappanse versies enzo tussen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 dat kan omdat je over de hele wereld kan ruilen in het gts (global trade center)en daar zitten ook jappanse versies enzo tussen. Hey, bedankt voor het reageren, maar ik bedoel eigenlijk gewoon de ruil tussen bijvoorbeeeld twee vrienden die samenkomen. Dus niet via het global trade center, maar via het pokemoncenter. Nog een vraagje: Is tunnelen samen dan ook mogelijk? Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 las het goed is kan dat wel gewoon bijveeld japans-spaans dit kan dus NIET spaans engels kan WEL japans engels KAN ik hoop dat dit helpt:) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Volgens mij kan dat wel, maar je hebt wel 2 DSen nodig. Waarom zou het niet kunnen? Nog een vraagje: Is tunnelen samen dan ook mogelijk? Je hebt het vast over The Underground. Dat kan, maar je moet beide de Explore Kid hebben, die je kan krijgen in Eterna City Veel plezier met spelen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Als je de spaanse versie heb , kan je geen national dex halen op een DS uit NL. Het is echt zo , best waardeloos opzich. Bewerkt: 20 september 2007 door DenkaanHenk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Als je de spaanse versie heb , kan je geen national dex halen op een DS uit NL. Het is echt zo , best waardeloos opzich. Zeg, wat bedoel jij hier nou mee? Ik heb een spaanse versie maar een Nederlandse DS, en ik heb gewoon de national dex kunnen halen hoor... Of bedoel je hem opvullen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja ik bedoel het opvullen , want je kan geen pokemons van Emerald/Ruby/Sapphire/Firered/en Leafgreen overzetten naar een spaanse pokemon Diamond of Pearl. Het is raar maar waar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.