Jump to content

Pokemon Diamond Spaans

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

zoals jullie weten was ik deze zomer in Portugal. Ik ben ook een dag naar Spanje geweest, waar ik pokemon Diamond heb grekocht. Helaas bleek hij dus in het Spaans te zijn. Nou is dat niet zo'n groot probleem aangezien ik een aardig woordje spaans spreek, maar nu ben ik er dus achtergekomen dat je pokemon kunt overzetten van je gba versie naar diamond. Dat probeerde ik, maar helaas. Het lukte niet. Ik wist niet waarom, zocht het op n het bleek; Het kwam omdat hij spaans is en mijn gba versie engels. Dus dat gaat niet lukken. Maar nou mijn vraag: GTAIV komt toch een half jaar later uit dus dat geld dat ik had opgespaard kan ik nu wel aan pokemon pearl úitgeven, zodat ik een engelse versie heb. Vraag: Kan ik dan met mijn pearl met mijn spaanse diamond ruilen? DUs niet in\ het pal park maar hgewoon via de wifi connectie. ZOu ik graag willen weten.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

dat kan omdat je over de hele wereld kan ruilen in het gts (global trade center)en daar zitten ook jappanse versies enzo tussen.

Geplaatst:
dat kan omdat je over de hele wereld kan ruilen in het gts (global trade center)en daar zitten ook jappanse versies enzo tussen.

Hey,

bedankt voor het reageren, maar ik bedoel eigenlijk gewoon de ruil tussen bijvoorbeeeld twee vrienden die samenkomen. Dus niet via het global trade center, maar via het pokemoncenter. Nog een vraagje: Is tunnelen samen dan ook mogelijk?

Geplaatst:

las het goed is kan dat wel gewoon bijveeld

japans-spaans dit kan dus NIET

spaans engels kan WEL

japans engels KAN

ik hoop dat dit helpt:)

Geplaatst:

Volgens mij kan dat wel, maar je hebt wel 2 DSen nodig. Waarom zou het niet kunnen?

Nog een vraagje: Is tunnelen samen dan ook mogelijk?

Je hebt het vast over The Underground. Dat kan, maar je moet beide de Explore Kid hebben, die je kan krijgen in Eterna City

Veel plezier met spelen :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Als je de spaanse versie heb , kan je geen national dex halen op een DS uit NL. :7 Het is echt zo , best waardeloos opzich. :N

Bewerkt: door DenkaanHenk
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Als je de spaanse versie heb , kan je geen national dex halen op een DS uit NL. :7 Het is echt zo , best waardeloos opzich. :N

Zeg, wat bedoel jij hier nou mee? Ik heb een spaanse versie maar een Nederlandse DS, en ik heb gewoon de national dex kunnen halen hoor... Of bedoel je hem opvullen?

Geplaatst:

Ja ik bedoel het opvullen , want je kan geen pokemons van Emerald/Ruby/Sapphire/Firered/en Leafgreen overzetten naar een spaanse pokemon Diamond of Pearl. Het is raar maar waar. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...