Jump to content

getaway car

jeroenvaneijsden

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo om dingen snags te jatten heb ik een getaway van nodig waar kan ik die in hemels naam stelen of kopen of vinden bedakt voor je hulp

een gta gamer :puh:

Geplaatst:

harstikke badankt en dan nog iets hoe breek ik in want ik kom hety huisd niet in alvast bedankt voor je hulp ps me msn is xxxxxx !

Geplaatst:
harstikke badankt en dan nog iets hoe breek ik in want ik kom hety huisd niet in alvast bedankt voor je hulp ps me msn is xxxxxx !

Start de missie met 2 geloof ik (op PS2+Xbox weet niet) en er zijn niet erg veel huizen waar je kan inbreken, je moet gewoon een beetje rondrijden en kijken of je gele markers ziet voor huizen.

Geplaatst:

Je kunt niet overal inbreken, dus je staat vermoedelijk voor het verkeerde huis. De huizen waar je in kunt breken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Vanzelfsprekend moet je wel eerst de Burglary missie activeren, anders heeft het geen effect. Dit kun je doen door middel van de 2-toets (PC-versie) of de R3-knop (PS2-versie).

Voor meer informatie en verduidelijking, raad ik je aan mijn eerder gegeven link nog eens goed te bestuderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...