jeroenvaneijsden Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 hallo om dingen snags te jatten heb ik een getaway van nodig waar kan ik die in hemels naam stelen of kopen of vinden bedakt voor je hulp een gta gamer Reageren
Bling Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je bedoelt hoogstwaarschijnlijk de 'Black Boxville', die je nodig hebt om de Burglary zijmissie te starten. Dit voertuig is in elke stad van San Andreas te vinden, waarvoor ik naar deze kaart van WikiGTA verwijs. Succes! Reageren
jeroenvaneijsden Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 harstikke badankt en dan nog iets hoe breek ik in want ik kom hety huisd niet in alvast bedankt voor je hulp ps me msn is xxxxxx ! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 harstikke badankt en dan nog iets hoe breek ik in want ik kom hety huisd niet in alvast bedankt voor je hulp ps me msn is xxxxxx ! Start de missie met 2 geloof ik (op PS2+Xbox weet niet) en er zijn niet erg veel huizen waar je kan inbreken, je moet gewoon een beetje rondrijden en kijken of je gele markers ziet voor huizen. Reageren
Bling Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je kunt niet overal inbreken, dus je staat vermoedelijk voor het verkeerde huis. De huizen waar je in kunt breken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Vanzelfsprekend moet je wel eerst de Burglary missie activeren, anders heeft het geen effect. Dit kun je doen door middel van de 2-toets (PC-versie) of de R3-knop (PS2-versie). Voor meer informatie en verduidelijking, raad ik je aan mijn eerder gegeven link nog eens goed te bestuderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.