Jump to content

Film op DVD

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb mijn eigen 50 minuut durende 700 mb grootte film van GTA San Andreas met fraps gemaakt af en ik wil hem op dvd hebben. Ik heb het met The Filmachine geprobeert maar dit werkte niet :( hij moest hem eerst gaan omzetten naar dvd formaat en aan het einde was de film maar 30 mb groot. Ik heb al meer van dit soort slechte ervaringen met The Filmmachine. Dus weet iemand een programma waarmee dit wel kan? Het is een AVI bestand trouwens en ik je moet er ook ondertiteling bij kunnen zetten.

Geplaatst:

dit kan met het programma genaamd: super.

even googlen en naar. (dit programma is gratis hoor) :D

>>> Door SummerBase: Je zou hem misschien ook direct kunnen helpen? Want daar hebben we meer aan. :)<<<

Geplaatst:
Hoi ik heb mijn eigen 50 minuut durende 700 mb grootte film van GTA San Andreas met fraps gemaakt af en ik wil hem op dvd hebben. Ik heb het met The Filmachine geprobeert maar dit werkte niet :( hij moest hem eerst gaan omzetten naar dvd formaat en aan het einde was de film maar 30 mb groot. Ik heb al meer van dit soort slechte ervaringen met The Filmmachine. Dus weet iemand een programma waarmee dit wel kan? Het is een AVI bestand trouwens en ik je moet er ook ondertiteling bij kunnen zetten.

WinAvi video converter kan het. :)

Hij zet om van AVI naar DVD, dan nog even branden met NERO en klaar is kees. :)

Geplaatst: (bewerkt)
dit kan met het programma genaamd: super.

even googlen en naar. (dit programma is gratis hoor) :D

Jij wel.....

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=super

806 miljoen hits, met een hoop rotzooi :puh:

Ik zet altijd m'n ondertitels eronder met Media Subtitler van DivxLand en dan sla ik ze op als SSA. Dan gebruik ik Virtualdub om de ondertitels eronder te zetten (met het filter wat je hier ook kunt downloaden).

Dan brand ik de .AVI gewoon met Nero, maar als je dat niet hebt kun je altijd een probeerversie van NTI CD&DVD maker proberen.

Is misschien wat lastig, maar op de sites van de open source programma's is altijd een forum of een documentatie te vinden.

Bewerkt: door Schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...