Jump to content

import/export

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil die auto ophalen in los santos bij de filmstudios in Vinewood maar ik kan niet in de auto.

het is een sentinal ofzo iets, maar ik heb er al een keer op geschoten maar toen ontplofte de auto.

kan iemand mij helpen, alvast bedankt guusje

Geplaatst:

Ja, dat gebeurd helaas inderdaad soms. Deze auto staat erom bekend dat je er soms niet in kunt, ook de Patriot bij Easter Bay Chemicals heeft dat soms. Wat je even kunt doen is als de auto op slot zit is even weg gaan en later weer terugkomen. Steel even een andere auto en rij een paar blokjes om. Dat geeft het spel de gelegenheid de auto weg te halen en bj je terugkomst weer opnieuw te spawnen. Uiteindelijk, het kan een paar keer kosten, zal je zien dat hij open is :Y Succes.....

Wat je ook kunt doen is een Towtruck ophalen ergens. Met dit voertuig naar de Sentinel rijden en hem achter de truck hangen (op de PC met de toetsen numeriek 8 en 2). Vervolgens rij je de caravaan naar de kraan in de haven, koppel je de Sentinel weer af en hijst hem aan boord.

Geplaatst:

dit probleem had ik ook maar het heeft te maken volgens mij met de volgorde hoe je de auto s er naar toe brengt.

het kan zijn dat als je eerst de andere auto s van de lijst eerst weg brengt en als laatste die dan doet hij het zeker is die open.

dit werkte bij mij tenminste wel.

ik had dit probleem zelfs wel bij een stuk of 5/6 auto s in totaal :D

Geplaatst:
dit probleem had ik ook maar het heeft te maken volgens mij met de volgorde hoe je de auto s er naar toe brengt.

het kan zijn dat als je eerst de andere auto s van de lijst eerst weg brengt en als laatste die dan doet hij het zeker is die open.

dit werkte bij mij tenminste wel.

ik had dit probleem zelfs wel bij een stuk of 5/6 auto s in totaal :D

hartstikke bedankt voor de hulp, ik zal het proberen.

en ik had nog een vraagje?

ik heb bij verdant meadows een shamel, tank, ( zonder cheat, gestolen bij area 69) en een vrachtwagen met oplegger, ik wou een combine erin zetten. toen ik had gesaved was hij weg, dus mijn vraag was hoeveel voertuigen kun je in de grote garage (die grote garage tegenover het save huis) zetten, zodat ze allemaal kunnen blijven staan? alvast bedankt, groetjes guusje. _O_:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Er kunnen in iedere garage 4 voertuigen onthouden worden (al past dit niet). In de Hangar daar passen er veel meer, maar daar geld nog steeds dit limiet. Je hebt dus de Shamal, de Rhino, en de vrachtwagen met oplegger. Die oplegger wordt ook als apart voeruig gerekend (al is het dat niet), omdat het ook apart voorkomt en spawned, en ook op zichzelf kan ontploffen. Je hebt nog een andere garage daar bij Verdant Meadows, net een paar meter ten noord westen van het Save House daar :).

Offtopic: 1100 :dans:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst: (bewerkt)

Ook handig om te weten, dit zijn alle voertuigen die na bepaalde missies op Verdant Meadows zullen spawnen:

- Na de missie Green Goo, zal er een Jetpack op Verdant Meadows.

- Er spawnt altijd een PCJ-600 naast de kleine garage.

- Na de missie Up, Up and Away!, zal er ook nog een Leviathan op Verdant Meadows spawnen.

- Na de missie Vertical Bird, zal er een Hydra in een van de Garage's spawnen.

- Als je de Flying school helemaal brons behaald, zal er een Rustler spawnen.

- Als je de Flying school helemaal zilver behaald, zal er een Stuntplane spawnen.

- Als je de Flying school helemaal goud behaald, zal er een Hunter spawnen.

Edit: Overigens zal de Leviathan, die na de missie Up, Up and Away! op het vliegveld spawnt geen magneet aan de helikopter hebben zoals in de missie zelf. Het is dan gewoon een doodsnormaale Leviathan.

Edit 2: Aangepast, bedankt!

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Na de missie Up, up and Away staat er op de plek waar de Hunter staat de Leviathan :) De Hunter komt dan te staan op Easter Bay legerbasis. En dan zul je eerst even een vijf sterren wanted level moeten trosteren :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...