Radio Es. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 hoe komt het dat mijn User Track Radio het niet doet, ik hoor er gewone radio op. mijn map zit gewoon vol met liedjes Alvast Bedankt Radio Es.
Bigstijn Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 hoe komt het dat mijn User Track Radio het niet doet, ik hoor er gewone radio op.mijn map zit gewoon vol met liedjes Alvast Bedankt Radio Es. Je hebt toch wel op Scan User Tracks gedrukt? Als je je map vol met liedjes hebt doe je het volgende: 1) Start San Andreas op en ga naar Options> Audio Setup> User Track Player> Scan User Tracks. Nu zullen je liedjes in de data van San Andreas zitten en kan je luisteren.
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 hoe komt het dat mijn User Track Radio het niet doet, ik hoor er gewone radio op.mijn map zit gewoon vol met liedjes Alvast Bedankt Radio Es. Je hebt toch wel op Scan User Tracks gedrukt? Als je je map vol met liedjes hebt doe je het volgende: 1) Start San Andreas op en ga naar Options> Audio Setup> User Track Player> Scan User Tracks. Nu zullen je liedjes in de data van San Andreas zitten en kan je luisteren. Mocht je overigens ondanks dat nog steeds radio blijven horen, skip dan reclame, radio en andere ongewenst heden door op F5 te drukken. Met deze knop sla je alles over wat je niet wilt, dus ook je eigen nummers en verder natuurlijk de reclames en dergelijke. De optie is overigens enkel voor je eigen User Track Radio te gebruiken, niet voor andere radiozenders. Tevens is het voor zover ik weet gewoon mogelijk je eigen nummers te luisteren in SA-MP, dus probeer het eens met deze oplossingen.
Radio Es. Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 hoe komt het dat mijn User Track Radio het niet doet, ik hoor er gewone radio op.mijn map zit gewoon vol met liedjes Alvast Bedankt Radio Es. Je hebt toch wel op Scan User Tracks gedrukt? Als je je map vol met liedjes hebt doe je het volgende: 1) Start San Andreas op en ga naar Options> Audio Setup> User Track Player> Scan User Tracks. Nu zullen je liedjes in de data van San Andreas zitten en kan je luisteren. Mocht je overigens ondanks dat nog steeds radio blijven horen, skip dan reclame, radio en andere ongewenst heden door op F5 te drukken. Met deze knop sla je alles over wat je niet wilt, dus ook je eigen nummers en verder natuurlijk de reclames en dergelijke. De optie is overigens enkel voor je eigen User Track Radio te gebruiken, niet voor andere radiozenders. Tevens is het voor zover ik weet gewoon mogelijk je eigen nummers te luisteren in SA-MP, dus probeer het eens met deze oplossingen. kunne ook als er ieamand anders in me auto zit die ook mijn liedjes dan horen?
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 kunne ook als er ieamand anders in me auto zit die ook mijn liedjes dan horen? Voor zover ik weet niet. Het is hoogstwaarschijnlijk zo geprogrammeerd dat enkel jij de nummers hoort uit je 'User Tracks'. Mocht diegene die bij jou in het voertuig ook een paar nummers in zijn 'User' Tracks hebben, dan hoort hij ook zijn eigen nummers. Lijkt me tevens ook zeer onwaarschijnlijk dat je elkaars nummers kunt horen, betwijfel tevens of het ook überhaupt wel mogelijk is. Maar goed, je hoort dus enkel je eigen nummers net zoals de rest van de spelers.
Azer Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Van de radio is niks gesynched dus spelers luisteren geeneens naar dezelfde radiozender. Tevens is dit gewoon een singleplayer vraag, mocht je er dus niet uitkomen neem even een kijkje in het GTA San Andreas forum.
Recommended Posts