Jump to content

Demolition Man


v.c. gangster

Recommended Posts

Ik ben bij Demolition Man maar kom er niet verder mee.

Kan iemand mij helpen?

Ook als je het leest,geef alsjeblieft antwoord.

Ik kom er nog niet verder mee!

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bij Demolition Man maar kom er niet verder mee.

Kan iemand mij helpen?

Waar kom je precies niet verder? Mocht je het vliegen niet onder de knie kunnen krijgen, dit zijn de toetsen waarmee je kunt vliegen:

  • Numlock 6
  • Numlock 9

Daarnaast gelden natuurlijk de gewone toetsen van gas geven en gas afnemen. Overigens kun je voordat de missie begint nog vrij rondvliegen, de tijd zal namelijk pas gaan lopen als je de eerste bom pakt. Maak hier gebruik van, want je kunt dan eerst nog even oefenen. Eventueel kun je een paar keer heen en weer vliegen, om zo het vliegen onder de knie te krijgen. Ik raad je tevens aan de bommen te plaatsen vanaf boven tot beneden, maar dat moet je helemaal zelf weten. Het geeft heus niet als het eens niet lukt, dan probeer je toch gewoon weer? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het vliegen lukt me niet echt

Maar het is ook zo"n moeilijke missie!

Zolang je niet probeert te vliegen, vrees ik dat het nog lang gaat duren. Maak dus gebruik van die mogelijkheid aan het begin van de missie. De tijd begint pas te lopen zodra je de eerste bom pakt, dus je kunt dan nog even wennen aan je helikopter. Met 'W' geef je als het goed is gas, je gaat daarmee wat omhoog. Om dan vooruit te vliegen dien je 'Numlock 9' in te houden, met 'Numlock 6' kun je eventueel remmen. Een simpele bocht maak je door op 'E' (links) of 'Q' (rechts) te drukken. Dit is de beste optie, aangezien het het helikoptertje hier geen hoogte verliest. Het kan ook met 'A' en 'D', maar hier moet je weer bijsturen. Probeer het nog eens en als het echt niet wil, raad ik je Mirrrr haar advies op te volgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...