bramboy Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) wat is de code voor: ( VVV zon een VVV) onder b.v. admin te zetten en schuingedrukt?? ALVAST BEDANK -----> bramboy !!! >>> Door SummerBase: Ik raad je aan om niet in hoofdletters de titel te typen, want dit schrikt bezoekers af en het komt jouw hulp niet ten goede. <<< Bewerkt: 4 september 2007 door SummerBase Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Kan je het beter uitleggen? Bedoel je een groep van 'lettertype' veranderen? Bijvoorbeeld bij mijn naam, ''Gangsta'' in schuingedrukt en underlined? Reageren
bramboy Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) ja maar dan bij admin/moderator/leden/global moderator/enz..... wat je moet veranderen in ADMIN BP--->manege groups---> admin/moderator/leden/global moderator/enz..... Bewerkt: 3 september 2007 door bramboy Reageren
David22 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Kijk eens in dit topic, daar zal je gerust jouw antwoord kunnen vinden. Voor het gemak heb ik even de post die jij bedoeld opgezocht: Hier de code: Voor alleen een ''rode'' kleur: CODE <span style='color:red'> Voor kleur + bold (dikgedrukt): CODE <span style='color:red; font-weight:bold'> Je kan als je andere kleuren wilt gebruiken, gewoon ''red'' vervangen met bijv. green, blue, purple, yellow etc. Edit: Hier de topic waar ik het gevonden heb als je echt alles wilt zien: http://support.invisionfree.com/index.php?showtopic=1404 Edit2: Owja sorry, ik ben zo dom om te vergeten te zeggen waar je het moet invoeren: User and Groups -> Manage Usergroups -> Druk ''Edit'' welke groep je wilt bewerken -> En je moet het invullen bij: Online List Format [Prefix] (Can be left blank) (Example:<span style='color:red'>) En als dit niet werkt vul je het bij de ene die eronder zit. Reageren
bramboy Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 is er ook een code voor onderstreept dikgedrukt en schuin gedrukt? Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Je kan er gewoon html gebruiken. Vergeet niet je html codes ook af te sluiten in het blok eronder. Anders blijven er allemaal html codes ongesloten waardoor browsers je website 'verkeerd' laten zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.