Jump to content

Blink wil een laptop kopen..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Ik wil voor mijn ICT opleiding een laptop aanschaffen. Het is toch wel zo lekker als je je eigen laptop hebt. Je kan veel beter werken, ik zit dus met het probleem welke laptop ik moet gaan kopen. Er is immers zoveel keuze.

klik

Ik was net bij BCC en ik twijfel tussen deze twee. Wie kan mij helpen?

Wat moet ik erop kunnen doen?

- Microsoft Office

- Internetten

- MSN (eventueel)

- Photoshop (eventueel)

- WMP (wel lekker)

Moet gewoon soepel kunnen werken dus!:)

PS: Bespaar me het gezeik over BCC, ik heb nog nooit problemen gehad dus!

Geplaatst:
waar bij jou '' klik '' staat zegt hij dat de site geen product vind!!!

MSN KAN NIET OP LAPTOP!!!

maar wel ebuddy

---> door bramboy !!! :cya:

Dit is echt grote onzin. Natuurlijk kan MSN/WLM wel op laptops. Waarom zou dat niet kunnen? Een laptop heeft ook gewoon een harde schijf, geheugen en al een groot aantal jaren kunnen ze met alle gemak gewoon MSN aan. Ikzelf zit nu achter een laptop met MSN op de achtergrond, dus het is niet zo dat ik nu maar wat zeg.

@ Blink: Je moet inderdaad even de link aanpassen of de specificaties hier plaatsen. :)

Geplaatst:

Het is inderdaad grote onzin dat je niet op MSN kan met een laptop. Mijn vader heef er 1 en die gebruikt ook gewoon Windows Live Messenger.

Anyway dit zijn de specs van degene die ik wil kopen;

ACER 5633-2G120

ProcessorIntel® Core 2 Duo processor T5500 Processor

Beeldformaat15,4 Inch beeldscherm

Geheugen2048 MB geheugen

Harde schijf120 GB harde schijf

DriveSuper Multi DVD-RW DL Drive

Cardreader5 in 1 Cardreader

VideokaartIntel® Graphics Media Accelerator (GMA) 950 videokaart

LanLan

Wireless lanWireless lan

USBUSB (4x)

Modem56k Modem

Software voor geïnstalleerdSoftware voor geïnstalleerd: Microsoft® Windows® Vista Home Premium

Uitbreiding garantie mogelijkUitbreiding garantie mogelijk

KleurKleur: zilver/zwart

Voor 800 euro, ik heb zelf wel het gevoel dat het een goed systeempje is maar de videokaart... ik ga er NIET op gamen. Hij is alleen voor het huis tuin en keuken gebruik.

:D

Geplaatst:

Toch nog gezeik : KOOP JE LAPTOP NIET BIJ BCC.

ga naar een pc zaak en niet een electronica zaak bij BCC zeggen ze high service maar dat is niet waar die ventjes van 25 weten drie keer nix en helpen voor geen meter en zijn alleen maar irritant en bij een pc zaak heb je veel meer keus en betere support.

Geplaatst:
Toch nog gezeik : KOOP JE LAPTOP NIET BIJ BCC.

ga naar een pc zaak en niet een electronica zaak bij BCC zeggen ze high service maar dat is niet waar die ventjes van 25 weten drie keer nix en helpen voor geen meter en zijn alleen maar irritant en bij een pc zaak heb je veel meer keus en betere support.

Wat vroeg ik nou? Geen gezeik of gezeur over de winkel waar ik het wil kopen.

Natuurlijk respecteer ik je mening over een bepaalde winkel maar ik weet hoe sommige mensen denken over BCC. Toch ben ik het daar gewoon niet mee eens. Mijn PC komt daar vandaan en die werkt echt heel erg goed.

En over de mensen die er werken, dat verschild natuurlijk per filiaal he. Mijn neef werkte een halfjaar bij BCC en die weet donderdsgoed waar hij over praat (computers etc.) dus wat je daar zegt is klinkklare onzin.

Bij een computerzaak heb je vaak ook niet de mogelijkheid om in termijnen te betalen en dat wil ik juist gaan doen omdat ik niet zomaar even 800 euro kan ophoesten.

^_^

Geplaatst:

iedereen die zegt dat msn wel kan

BIJ MIJ NIET :@ :@ :@ :@

>>> Door SummerBase: Doen we even normaal? Msn kan wel op een Windows computer, want een laptop is in feite gewoon een windows computer, maar dan compact. Kortom, Windows Live Messenger past zeker weten op een laptop. En misschien in jouw geval dan niet, maar dan is het jouw fout of er iets iets anders tijdens de installatie fout gegaan. Ik heb hier twee laptops en geen enkele weigert om te werken met msn. Kortom, einde discussie en nu verder gaan met het topic en niet met zo'n onzinnige discussie. Tevens raad ik je aan om wat vriendelijker te antwoorden. :)<<<

Geplaatst:

Hey!

De laptop is veel beter dan die ik nu heb!

Als je m kopen ok, pak nu je kans!

Maar even iets belangrijks zeggen:

De videokaart is een Intel GMA, die videokaarten pakken vaak

de RAM-geheugen van je werkgeheugen en de games die je erop

gaat spelen presteren slecht, geloof me, de videokaart heb ik ook en daarmee

moet ik de instellingen van GTA SA ALLES op zijn laagst zetten.

Maar game je niet, dan is de laptop goed!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...