Jump to content

Probleem met naam wijzigen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik de naam van een map/bestand wil wijzigen, krijg ik een error dat er zo uit ziet:

naamwijzigenerrorco5.png

Ik vind dit best irritant, en zeker als ik een nieuwe map aanmaak. Ik heb het al geprobeerd in de veilige modus, maar daar kon het ook niet. Dit probleem had ik al vanaf zaterdag. Kan iemand me hiermee helpen?

Edit: Als ik de naam van een bestand wil wijzigen lukt dat wel, maar bij een map lukt het niet.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Zoals ik aan het venster zie gebruik je Windows Vista en ik kan er over mee praten, want ik heb zelf ook Windows Vista en inderdaad, dat is een welbekend probleem en gewoon nog een kinderziekte van Windows Vista. Een echte oplossing is er niet, alleen een dag wachten of je computer opnieuw opstarten is een optie. Of je zou misschien ''explorer.exe'' opnieuw kunnen opstarten. Ga naar Taakbeheer (CTRl + ALT + DEL) en zet ''Explorer.exe'' uit, dan start je het weer door Bestand > Uitvoeren (of iets in die zin) te doen en het moet weer werken, zo niet? Dan heb je pech, want daar is geen andere oplossing voor. Een oplossing voor de toekomst? Wachten tot het Microsoft team een update gemaakt heeft voor dit probleem. Verwacht een patch begin 2008 (service pack 1). Succes!

Geplaatst:
[...]Een echte oplossing is er niet, alleen een dag wachten of je computer opnieuw opstarten is een optie. [...]

Het was zaterdag gebeurd, dus een dag wachten helpt niet. En mijn PC is tussen zaterdag en nu al zeker 4 keer uit geweest en ook weer aan, dus dat helpt niet.

[...]Of je zou misschien ''explorer.exe'' opnieuw kunnen opstarten. Ga naar Taakbeheer (CTRl + ALT + DEL) en zet ''Explorer.exe'' uit, dan start je het weer door Bestand > Uitvoeren (of iets in die zin) te doen en het moet weer werken, zo niet?[...]

Ik heb het geprobeerd, en ik krijg nog steeds die error.

[...]Een oplossing voor de toekomst? Wachten tot het Microsoft team een update gemaakt heeft voor dit probleem. Verwacht een patch begin 2008 (service pack 1).[...]

Dat gaat me te lang duren, en rond begin december heb ik toch een andere PC.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...