Jump to content

GTA san andreas computer versie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag mensen. :*D

ik heb eventjes een vraagje over gta SA op de pc.

De vraag :duh:

ik heb een laptop en omdat ik voor de sims2 een speciale disk moet kopen wou ik vragen of dit bij gta ook moet en is het wel slim om de laptop te spelen we hebben namelijk ook een grote pc ;)

alvast bedankt

gr.

fiegel5 :cya:

Geplaatst:

ik heb een laptop en omdat ik voor de sims2 een speciale disk moet kopen wou ik vragen of dit bij gta ook moet en is het wel slim om de laptop te spelen we hebben namelijk ook een grote pc ;)

alvast bedankt

gr.

Waarschijnlijk niet, je moet er wel op letten dat de mininum hardware vereisden overeenkomen/ beter zijn dan die van jou laptop. Anders kan je simpelweg niet spelen. Het is toch aangeraad om op een normale pc te spelen, als de hardware vereisden goed genoeg zijn, is er simpelweg niets aan de hand.

Geplaatst: (bewerkt)

alvast bedankt

gr.

Ik heb hier nooit iets over zo'n disk gelezen, dus zal die er ook niet zijn. En mijn vriend speelt hem ook gewoon met de gewone disk ( op laptop) :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Ik heb prijzen gezien variërend tussen de 15 en de 25 euro. Dit geld ook voor de PS2 versie. Volgens mij is Media Markt de goedkoopste, moet je zelf maar eens gaan kijken.

Geplaatst:

ik speel dit spel ook gewoon op de laptop en ik vind het bij mijn mooier als op

de pc die wij hadden

ik heb wel de beeldresolutie of zoiets of minimaal moeten zetten

Geplaatst:

Dat ligt gewoon aan de specificaties van de PC. Als je hoger hebt als de aanbevolen specificaties, dan loopt San Andreas perfect :tu: Heb je de tussen de minimale en de aanbevolen specificaties in, dan loopt hij iets minder. Ik heb minder dan de aanbevolen specificaties, maar het zit toch in de buurt, en bij loopt hij ook goed :) Het is maar net wat je PC aankan, het ligt er niet aan of het een laptop of een gewone PC is. De laptop is waarschijnlijk gewoon nieuwer in het geval van dekleineabtshoeve.

Geplaatst:
als je normaal in arena 69 komt zijn er dan oon soldaten

Helaas, het is helemaal leeg. Enkel in de missie 'Black Project' zijn er soldaten die er rondlopen en de wacht houden, maar buiten de missies om is er helaas niet veel te beleven. Daar komt bij dat je ook niet in Area 69 kunt, dus eigenlijk is er helemaal niets te doen. Natuurlijk zullen er wel diverse voertuigen te vinden zijn, die opgehaald kunnen worden in de grote 'garages'. Let er in dat geval wel op dat je een 5 sterrend wanted-level aan de broek krijgt. :)

ik heb nog een ander vraagje :D

je bedoelt area 69, nee alleen raketten (die schieten vliegtuigen uit de lucht), alleen met missies zijn er mannetjes. Die raketten kan je gewoon kapot knallen met bazooka

---- ^hij is weer eerder zoals altijd :puh: ^----

Bewerkt: door visser23

Nee, er zijn alleen tijdens de missie Black Project soldaten in Area 69. Als je er verder komt spawnen er (eventueel) voertuigen. Je krijgt wél een 5 sterren wanted level als je vlakbij het hek komt (en verder natuurlijk :puh: ).

Je moet er tot een bepaalde hoogte ook niet overheen vliegen, dan krijg je raketten achter je aan en ook 5 sterren wanted level.

@hieronder: :Y die voertuigen, maar bijvoorbeeld de Rhino's zijn pas na het halen van de vliegschool, en de Hydra na Vertical Bird.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

Nee, er is nooit iemand aanwezig. In de missie Black Project zullen er wel soldaten zijn, met de missie moet je dan ook de geheime basis binnendringen. Let op!, je zal 5 wanted sterren krijgen als je dicht in de buurt van Area 69 komt. Verder valt er niet echt veel te doen, deze voertuigen zijn er te vinden: Een Patriot, Een Barracks, Twee Rhino's, en een Gargobob, later in het spel zijn er ook nog twee Hydra's te vinden.

Geplaatst:

Nee, er is nooit iemand aanwezig. In de missie Black Project zullen er wel soldaten zijn, met de missie moet je dan ook de geheime basis binnendringen. Let op!, je zal 5 wanted sterren krijgen als je dicht in de buurt van Area 69 komt. Verder valt er niet echt veel te doen, deze voertuigen zijn er te vinden: Een Patriot, Een Barracks, Twee Rhino's, en een Gargobob, later in het spel zijn er ook nog twee Hydra's te vinden.

oke bedankt jongens _O_

gr.fiegel5 :cya:

Oke :tu: TOP :tu: jongens echt bedankt.

dit waren voorlopig mijn vragen (sorry t waren er wel veel maarja daar leer ik van voor mij grootste droom moderator zin)

maar echt bedankt en veel game plezier

hartelijke groetjes

>>> Door Bling: Één keer bedanken is genoeg, hoor. ;) Dubbelpost samengevoegd. <<<

Geplaatst:

ike heb even een nieuw vraagje

ik heb de mimimale systeem eisen worden het spel dan echt sloom of is het het zelfde op de ps2

Geplaatst:
ike heb even een nieuw vraagje

ik heb de mimimale systeem eisen worden het spel dan echt sloom of is het het zelfde op de ps2

Het is echt afhankelijk van je systeemeisen of GTA goed draait op je PC of niet. Heb je bijvoorbeeld een slechte videokaart en processor, dan is de kans groot dat GTA het niet goed doet en gaat happeren. Natuurlijk zal hij beter en vloeiender lopen als je betere hardware hebt. Op de PS2 zul je nooit last hebben van deze problemen, en daar ben je nagenoeg ook altijd zeker dat het spel het doet zonder complicaties. Helaas zijn wij PC-gebruikers helemaal afhankelijk van de hardware die je hebt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...