Jump to content

GTA san andreas computer versie?

Recommended Posts

Geplaatst:
ike heb even een nieuw vraagje

ik heb de mimimale systeem eisen worden het spel dan echt sloom of is het het zelfde op de ps2

Het is echt afhankelijk van je systeemeisen of GTA goed draait op je PC of niet. Heb je bijvoorbeeld een slechte videokaart en processor, dan is de kans groot dat GTA het niet goed doet en gaat happeren. Natuurlijk zal hij beter en vloeiender lopen als je betere hardware hebt. Op de PS2 zul je nooit last hebben van deze problemen, en daar ben je nagenoeg ook altijd zeker dat het spel het doet zonder complicaties. Helaas zijn wij PC-gebruikers helemaal afhankelijk van de hardware die je hebt. :)

op wikigta keek ik en had ik de minimale systeem eisen en niet de aanbevolen dus dan worden hij super sloom of niet

Geplaatst:
op wikigta keek ik en had ik de minimale systeem eisen en niet de aanbevolen dus dan worden hij super sloom of niet

De kans is groot dat je GTA sowieso niet optimaal kunt spelen, laat ik dat voorop stellen. Die eisen die op de achterkant staan, willen niet direct zeggen dat GTA ook daadwerkelijk sloom en traag gaat. Het is mijn inziens meer een groffe schets van wat er ongeveer in je PC moet zitten om hem minimaal te kunnen spelen (meestal kun je met nog lagere hardware ook nog gewoon spelen). Al is de kans natuurlijk groot dat het helaas niet vloeiend gaat lopen. Wat je eventueel zou kunnen doen, is de nieuwste drivers voor je PC binnenhalen. Die drivers vind je wel op de site van ATI of NVidia, afhankelijk van de kaart die er bij jou inzit. Echt groot verschil maakt het niet, maar alle beetjes helpen. :)

Geplaatst:

De kans is groot dat je GTA sowieso niet optimaal kunt spelen, laat ik dat voorop stellen. Die eisen die op de achterkant staan, willen niet direct zeggen dat GTA ook daadwerkelijk sloom en traag gaat. Het is mijn inziens meer een groffe schets van wat er ongeveer in je PC moet zitten om hem minimaal te kunnen spelen (meestal kun je met nog lagere hardware ook nog gewoon spelen). Al is de kans natuurlijk groot dat het helaas niet vloeiend gaat lopen. Wat je eventueel zou kunnen doen, is de nieuwste drivers voor je PC binnenhalen. Die drivers vind je wel op de site van ATI of NVidia, afhankelijk van de kaart die er bij jou inzit. Echt groot verschil maakt het niet, maar alle beetjes helpen. :)

oke bedankt dan zal ik het erop wagen :bonk:

Geplaatst:

ik speel ook op een laptop en het duurt alleen ff voor sommige dingen geladen zijn waarop sa ietske trager is voor ff maar daarna hervat hij zichzelf speelt heel vlotjes en nog een extra tip pas op als je ooit gaat modden niet zomaar alles downloaden gwn 1dowloaden en testen of sa nog werkt daarna als het nog werkt kan je nog 1downloaden maar als je mod ALTIJD back-ups maken en vergeet je het een keer (zoals ik :bonk: ) :puh: vraag het hier gwn op het forum want als de mod niet goed is,niet werkt ofzo dan kan je de back-up gebruiken zodat je mod word gedeïnstalleerd en de gewone auto ofzo trg word hersteld ik hoop dat je hier wat aan hebt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...