Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben al een paar dagen aan het proberen om de map aan te passen. In het zuidelijke stuk oceaan bij de pier, wil ik een eiland maken. Ik probeer de landingsbaan uit de SFse.ipl daar naartoe te kopieren. Maar als ik dan GTA opstart, is het object vaak niet zichtbaar, maar ik kan er wél op lopen. Soms is het object wél zichtbaar, en soms niet. Nogal frustrerend dus. Doe ik iets verkeerd, is dit een bug in ME? Of ligt het misschien aan mijn computer?

UPDATE!!!

Inmiddels heb ik er iets op gevonden. Ik moet ieder object eerst kopieëren, daarna de IPL selecteren, dan paste, dan verplaatsen en op de OK knop drukken. Maar blijk-/schijnbaar moet ik het object daarna nog een keer duplicaten. Is dat normaal, of ben ik de bij wie dit gebeurd?

UPDATE #2!!!

Ik ben er net achter gekomen dat er iets onzichtbaars in de lucht zweeft boven het vliegveld in San Fierro. Het is volgens mij een gedeelte van het vliegveld dat ik naar een andere plek heb gekopieëerd. Het originele deel ligt wél gewoon op zijn plek, maar er zweeft dus iets onzichtbaars boven.

Ik heb hetzelfde probleem al een paar keer eerder gehad met een ander gedeelte. Toen zweefde een stuk landingsbaan o.i.d. onzichtbaar boven de parkeerplek voor CJ's huis bij het strand van Los Santos. Toen heb ik mijn GTA folder overschreven met een backup. En daarna dacht ik het probleem omzeild te hebben door het deel dat mis ging op een andere IPL op te slaan. Maar blijkbaar gaat er wél iets mis, want nu zweeft er ineens iets onzichtbaars boven het originele stuk van het vliegveld dat ik gekopieëerd heb. Maar het rare is dat ik op die plek niks heb neergezet. Ik heb daar alleen het stuk eronder gekopieëerd.

Ik heb in ME gezocht op de plekken waar de errors zich voor deden, maar ik kon niks zien "zweven". Kan het misschien zijn dat de error in een andere IPL zit dan waar ik het project op opgeslagen heb? In dat geval zou ik het moeten kunnen zien als ik alle IPL's te gelijk "render". Helaas kan mijn computer dat niet aan.

Is er misschien iemand die mij via MSN o.i.d. zou willen helpen?

Dit is mijn adres:>>> Door Wazuup: Email adressen zijn verboden op dit forum.<<<

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...