studio dewolf Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik wil ook B-spec vb bij 24 uren racen ga je toch niet 1 dag racen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Ik wil ook B-spec vb bij 24 uren racen ga je toch niet 1 dag racen.Niet dat ik je snap ofzo, maar 24 uur..? In de Event modus is iets van 5 rondes het maximum hoor.. Het is overigens ook maar een soort demo, er zitten overigens veel dingen niet in die wel in de normale versie komen. Houd niet in dat hij niet de moeite waard is, het is namelijk een toppertje. Edit: Sow? Ik zeg net dat zoiets in Prologue niet hoeft.. :S Bewerkt: 4 april 2008 door ASPHALT Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Bij GT4 moet je race van 24 uren rijden ofwel B-spec dus 3 keer sneller en ik heb 1 keer gedaan en totaal is ongeveer 10 uren in echt. Reageren
DdJDean Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Bij GT4 moet je race van 24 uren rijden ofwel B-spec dus 3 keer sneller en ik heb 1 keer gedaan en totaal is ongeveer 10 uren in echt. Klopt, als je B-Spec doet en 3 keer versneld duurt het 8 uur. Dat is nog steeds erg lang. Het nadeel is dat je bijvoorbeeld in de race niet kan saven, dus als je 24 uur wil racen moet je je playstation 's nachts aan laten staan of non-stop 24 uur gaan . Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dat is inderdaad een van de grootste nadelen van G geweest. Saven onderweg zou echt heel handig zijn. Ook mocht er in GT4 een dag-nacht-situatie zijn, nu bleef het 24u lang klaar. Maar ik geloof dat dat in de GT5 wel gaat zitten. Ook regen zou leuk zijn, en meer dan 6 deelnemers zou ook welkom zijn Ik heb de GT4 prologue gekocht, maar weet nog niet of ik die van 5 ga kopen. Ik heb zelfs nog geen PS3 dusja Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Je kunt niet laten tijdens nacht rijden want je moet ook de benzine en banden controleren. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 meer dan 6 deelnemers zou ook welkom zijn Max is volgensmij achttien. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 meer dan 6 deelnemers zou ook welkom zijn Max is volgensmij achttien. Dat werd eens tijd, volgens mij waren er al vanaf GT1 maar 6 auto's. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat zou ik wel beter vinden dan heeeft het toch wat meer weg van een echte race Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik vind de camerastand waarin je ook het dashboard kan zien echt super. Geeft zo'n gevoel van 'ik ben aan het racen', en niet 'ik zit achter mijn Playstation' Ga nou weer een raceje rijden Reageren
philip14 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik vind de camerastand waarin je ook het dashboard kan zien echt super. Geeft zo'n gevoel van 'ik ben aan het racen', en niet 'ik zit achter mijn Playstation' Ga nou weer een raceje rijden Dat is zeker een leuke toevoeging, alleen racet het echt best kut. Ook vind ik het jammer dat online veel in dezelfde auto's word gereden. Voor de rest is het een top game Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat is zeker een leuke toevoeging, alleen racet het echt best kut.Vind je? Ik vind hem juist super fijn, is zelfs m'n standaard. Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat is zeker een leuke toevoeging, alleen racet het echt best kut.Vind je? Ik vind hem juist super fijn, is zelfs m'n standaard. Mijne ook, is gewoon even wennen. Na een paar keer racen kon ik veel beter in zien hoe ik de bochten moet nemen.Online is trouwens wat zwakjes vind ik. Ik heb het twee keer gedaan, en twee keer reed ik op volle snelheid tegen een gecrashte auto aan, en in die eerste werd ik zelf ook nog een keer van de baan gebeukt Reageren
Miek Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Zo comfortabel mogelijk rijden... Reageren
danielb Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 ik heb hem gespeeld, had het na een uurtje of 3/4 wel gezien. ik wacht wel op de echte GT5, deze demo sla ik even over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.