oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Kan je in de prolouge versie nou tegen een andere auto aan botsen? Of zit er iets doorzichtigs tussen? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Kan je in de prolouge versie nou tegen een andere auto aan botsen? Of zit er iets doorzichtigs tussen?Tuurlijk kan je er tegenaan botsen (was in de vorige versies toch ook zo..?), alleen krijg je er in de hogere challenges er een motor begrenzing voor van een paar seconden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Vind de Prologue al geweldig, ik ga de echte gelijk halen op 28 Maart 2009. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 ik vind de proluge geen reet aan online is wel leuk maar single player 3 dagen en had em 100% de officiele word hopelijk net zoals de voorgaande versies:D Reageren
Carl-J Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik vind de GT serie maar niks je hebt geen schademodel, uberhaupt kan je niet tegen iemand aanbotsen, en je hebt nou niet egt het gevoel dat je hard gaat, geef mij maar RaceDriver: GRiD Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Vind de Prologue al geweldig, ik ga de echte gelijk halen op 28 Maart 2009. WTF!!!!!!!! Hij zou toch Q4 van deze jaar komen? En hierboven, Racedriver gaat nooit zo goed als GT5 worden. Later Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.