Jump to content

Traveler vanaf vanavond!


Yohan

Recommended Posts

Traveler

106066.jpg

Enige tijd geleden toen ik die andere vette serie (Day Break) zat te kijken, zag ik de trailer van Traveler. Ik vond hem meteen supervet, en had via het Internet al het een en ander erover gelezen.

Ik ga me dus wederom stortten op een nieuwe serie.

----

In de nieuwe Amerikaanse serie Traveler ontdekken Jay en Tyler dat hun vriend Will Traveler na al die jaren niet degene blijkt te zijn die ze dachten dat hij was. Hij lijkt zelfs nooit te hebben bestaan. Toch is Traveler er de oorzaak van dat Jay en Tyler in de problemen zijn geraakt en nu hun onschuld moeten zien te bewijzen. Traveler is vanaf 3 september iedere maandag om 22.20 uur te zien.

bron: veronica.nl



Plot:

De vrienden Jay Burchell, Tyler Fog en Will Traveler zijn al twee jaar onafscheidelijk. Na hun afstuderen zijn ze van plan om op reis te gaan. Erg ver komen ze echter niet. Will daagt Jay en Tyler in New York uit om een grap uit te halen in een museum. Op hetzelfde moment vindt in het museum een bomexplosie plaats.

De FBI verdenkt de jongens ervan achter de bomaanslag in het museum te zitten. Al snel blijkt dat Jay en Tyler hun vriend Will niet zo goed kennen als zij dachten. Hij is onvindbaar en het lijkt onmogelijk om bewijs te vinden dat hij ooit heeft bestaan. Het begint er steeds meer op te lijken dat Will met opzet de verdenking op Jay en Tyler heeft geschoven. De twee vrienden ontvluchten ten einde raad de stad, als terroristen op de hielen gezeten door de FBI. Gaandeweg ontrafelen zij een samenzwering, die ook het leven van hun vrienden en familie beïnvloedt en die zelfs de hele Amerikaanse democratie op z’n kop zet.

Laat mij (ons) even weten wat je van de serie vond indien je hebt gekeken. :)

Altijd leuk om beetje te discussieren, denk wel om spoilers mocht je de serie al hebben gezien.

Your Walking TV Guide

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb seizoen 1 gezien, en het is best een leuke serie. Met maar 8 afleveringen hoef je ook niet lang te kijken.

Al moet je niet verwachten dat er al te veel verhaallijnen zijn afgerond, aangezien de serie voortijdig is stopgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de aflevering van gister gezien, op sommige stukken snap ik nou echt niet waarom ze gebeuren *dat jay zegt dat hij nog een bom heeft die af kan gaan en nadat de auto geramd is de zwarte man hun helpt zonder enige reden* ik hoop dat over de zwarte man zijn hulp natuurlijk meer duidelijk word volgende week :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was niet zonder enige reden, het was de enige manier zijn vriend vrij te krijgen.

Zijn enige manier was door te dreigen, dat je dat gemist kan hebben...

Ik denk dat die neger voor die vader werkt ofzo...

Vond het echt een super pilot episode!

Anywayz volgende week weer! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was niet zonder enige reden, het was de enige manier zijn vriend vrij te krijgen.

Zijn enige manier was door te dreigen, dat je dat gemist kan hebben...

Ik denk dat die neger voor die vader werkt ofzo...

Vond het echt een super pilot episode!

Anywayz volgende week weer! :D

mwa, ik lette tijdens die scene ook niet zo erg op, stond toen meer als background aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Van Lost komt gewoon nog een nieuw seizoen toch ?

Ze kregen toch nog een aantal seizoenen de tijd om de mysteries op te lossen, antwoorden te geven op de vragen enz ? Of is dit inmiddels niet meer het geval?

Series die opnieuw beginnen?

Herhalingen bedoel je, je bent niet verplicht die te kijken weet je ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...