KJF Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Dit is mijn eerste photoshop probeersel, het is wat met anime, hopelijk vinden jullie het iets. Rates plz EDIT: Ik ben nog een amateur Bewerkt: 3 september 2007 door KJF Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Ik vind het mooi voor een beginner 7/10 Bewerkt: 3 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik vind het mooi voor een beginner 7/10 [moderatorpraatvanWhoopdidoo] Dit is geen rate, geef wat tips wat hij misschien kan veranderen. Wat je wel en niet mooi aan de Signature vind. [/moderatorpraatvanWhoopdidoo] Dit is een hele mooie sig, voor je eerste. Want die van mij zag er helemaal niet zo uit. De Photoshop jeugd van tegenwoordig, begint veel beter . Maar probeer je render iets meer naar Voren te laten komen. Want nu komen de effecten over de render heen. Je moet natuurlijk je render wat inblenden, maar zoveel hoeft voor mij ook weer niet. 7/10 Reageren
M4X Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Leuk probeersel hoor voor een beginnende Photoshopper. Om te beginnen heb ik een hele belangrijke tip voor en dat is dat je vrijwel nooit de opacity van je render moet verlagen. Als je de opacity omhoog zet is het al een heel stuk beter, maar dan nog de kleuren. De kleuren uitgebreid wijzigen is ingewikkelt en dat moet je nog leren, maar om de kleuren simpel te wijzigen gebruik je ctrl+u. Als je dat doet ziet het er al een heel stuk beter uit. Voor de rest zou ik de border zwart maken, maar dat is maar een heel klein puntje. Voor je eerste probeersel geef ik je 75% Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Je had de effecten over je render moeten erasen je tekst is niet mooi je kunt beter een bijpassende lettertype gebruiken, vervolgens doe je rechtse muisknop en druk je op blending opstions daar moet je maar mee knooien en dan wordt het al beter voor de rest vind ik heb aardig goed voor een beginner een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.