GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Yoo allemaal ik zoek al een tijdje een slamvan maar ik kan hem niet vinden ik weet dat ie in el corona hoort te staan en waar precies weet ik ook, maar steeds als ik op die plek kom, staat ie er niet. heeft iemand een tip ?? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Als ie er niet staat, ga een stukje weg, en kom weer terug. Volgens mij rijden er in de buurt van Cesar's huis veel LowRiders rond. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 De Slamvan heeft maar één vaste spawnplaats en dat is de plaats die jij zojuist beschreven hebt. Echter verschijnt die Slamvan daar alleen als je de import/export missie kan doen, maar alleen als je met lijst 2 bezig bent! Zodra je een Slamvan (dit kan elke willekeurige zijn maar ook diegene in El Corona) hebt ingeleverd bij de export-kraan zal die Slamvan daar niet meer spawnen. Daarom wordt de vindplaats op WikiGTA ook aangegeven met een rode bol en de tekst 'Import/Export gerelateerd'. Door het hele spel spawnen ook willekeurige voertuigen, deze voertuigen kunnen ook Slamvans zijn. En natuurlijk kan je ze op straat tegenkomen en stelen. En als je eenmaal in een Slamvan rijdt zal je opeens veel meer Slamvans tegenkomen. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 De Slamvan heeft maar één vaste spawnplaats en dat is de plaats die jij zojuist beschreven hebt. Echter verschijnt die Slamvan daar alleen als je de import/export missie kan doen, maar alleen als je met lijst 2 bezig bent! Zodra je een Slamvan (dit kan elke willekeurige zijn maar ook diegene in El Corona) hebt ingeleverd bij de export-kraan zal die Slamvan daar niet meer spawnen. Daarom wordt de vindplaats op WikiGTA ook aangegeven met een rode bol en de tekst 'Import/Export gerelateerd'.Door het hele spel spawnen ook willekeurige voertuigen, deze voertuigen kunnen ook Slamvans zijn. En natuurlijk kan je ze op straat tegenkomen en stelen. En als je eenmaal in een Slamvan rijdt zal je opeens veel meer Slamvans tegenkomen. ow ja ik ben daar nog niet dus daarom zal hij er wel niet zijn nu Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 De slamvan kom je redelijk veel tegen in Las Venturas. Dus als je daar bent kom je ze vast wel een keer tegen Greetz Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Zoals gezegt komt de Slamvan veel voor in Las Venturas (op The Strip welteverstaan ), maar je kunt ze ook vinden in Rodeo, Los Santos. Verder zijn er niet veel plaatsen waar dit voertuig voorkomt. En anders heb je nog altijd de optie van een trainer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.