Die Hard Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Eejj forumgenootjes! Ik zoek een goeie Total Conversion Mod voor GTA: SA, natuurlijk heb ik gekeken naar GTI en GTA: Myriad Islands maar ik weet niet echt welke de beste is. Ik weet ook niet of ergens misschien mensen in lopen maar dat wil ik in ieder geval want anders wordt het zo'n saai zooitje. In ieder geval, ik zou het geweldig vinden als jullie me kunnen helpen. Greets GTA GG Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 In GTA: Myriad Islands lopen sowieso wel peds, dat is ook te screen op enkele screenshots. GTI weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij is de vraag laatst nog langsgekomen. Ik neem aan dat er ook peds in GTI lopen, maar geheel zeker weet ik het niet. Overigens zou je ook op Mafia Stories kunnen wachten, een project dat hier op het forum loopt. Verder ken ik geen TC mods meer, op de San Andreas Modern Mod na. Ik hoop dat je er wat mee kan! Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 In GTA: Myriad Islands lopen sowieso wel peds, dat is ook te screen op enkele screenshots. GTI weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij is de vraag laatst nog langsgekomen. Ik neem aan dat er ook peds in GTI lopen, maar geheel zeker weet ik het niet. Overigens zou je ook op Mafia Stories kunnen wachten, een project dat hier op het forum loopt. Verder ken ik geen TC mods meer, op de San Andreas Modern Mod na. Ik hoop dat je er wat mee kan! Heel erg bedankt! Aan deze informatie heb ik genoeg! Ik keek ff op die website van San Andreas Modern Mod en daar stond bij het nieuws dat het project is gestopt, dus die valt zowiezo al af, Mafia stories lijkt me niet zo leuk en ik had het een tijdje geleden al gevraagt of er mensen in GTI liepen en dat was dus niet zo, dus ik ga voor Myriad Islands! Bedankt voor de informatie!! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Bij mij gaan die TOTAL conversions nooit goed... Heb je v.1 of v.2 nodig? Gemod of ongemod? Bij mij gaat het altijd fout bij de MapCleaner... Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 GTAGanggast, GTA: Myriad Islands en GTI zijn gefuseerd. Als je GTA: Myriad Islands download heb je daarbij gelijk het GTI eiland. Dus dan heb je bijde mods in één keer. Snelwegfreak, je hebt meestal een schone versie 1 van San Andreas nodig als je een TCmod wilt instaleren. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Jongen, er zijn al een heleboel TC mods. >>DEZE<< site een boel TC mods waarvan véél wagens worden vervangen RealLife wagens. Als je op de homepage bent, klik je op "modpack". En wil je de TC mods uitproberen, moet je je eerst registreren. En verder is ook een complete Sneeuw TC mod voor GTA San Andreas waarbij je hele spel onder wordt gesneeuwd plus 44 wagens! Er worden ook nieuwe objecten erin gezet. En ik vond een TC mod voor SA, diemod heet: Mod-Pack RC4 "The Next Level" (SAMI Installer) En heeft de volgende features: over 300 mods from all over the world over 160 new vehicles over 50 new texture mods over 50 new skins new tuning-parts 1000 MB data added new tools easy to install more graphic more power! Dat is allemaal van de site gta-action.de! Maar het nadeel voor jou misschien begrijp je geen Duits? In dat geval, >>KLIK<<. Dat is en handig vertaal-programma. Ik zou zeggen, leef je uit van alle TC mods die er bestaan!^^ Reageren
fabio000 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Jongen, er zijn al een heleboel TC mods.>>DEZE<< site een boel TC mods waarvan véél wagens worden vervangen RealLife wagens. Als je op de homepage bent, klik je op "modpack". En wil je de TC mods uitproberen, moet je je eerst registreren. En verder is ook een complete Sneeuw TC mod voor GTA San Andreas waarbij je hele spel onder wordt gesneeuwd plus 44 wagens! Er worden ook nieuwe objecten erin gezet. En ik vond een TC mod voor SA, diemod heet: Mod-Pack RC4 "The Next Level" (SAMI Installer) En heeft de volgende features: over 300 mods from all over the world over 160 new vehicles over 50 new texture mods over 50 new skins new tuning-parts 1000 MB data added new tools easy to install more graphic more power! Dat is allemaal van de site gta-action.de! Maar het nadeel voor jou misschien begrijp je geen Duits? In dat geval, >>KLIK<<. Dat is en handig vertaal-programma. Ik zou zeggen, leef je uit van alle TC mods die er bestaan!^^ maar alleen je kan geen webpagina van duits naar nederlands vertalen dus beetje moeilijk en hoe kan je registreren lukt mij namelijk maar niet (en ik weet dat dit eeeen heeel oud forum is maar oke)help snel graag want ik snap er niks van!het zou ook heel fijn zijn en ik zla jullie erg dankbaar zijn! Bewerkt: 11 december 2007 door fabio000 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 waar kan ik gta sa Myriad Islands mod downloaden??? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Op Myriadislands.com. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 1 Woord Gostown Paradise 6 Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 1 Woord Gostown Paradise 6 Dat zijn 2 woorden en een cijfer maarja. Die duitse site is ook vernieuwd heb me nog niet geregistreert maar je vind ook veel mods op deze site. Veel mod-plezier Reageren
Flexzor Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo iedereen ik zit met een vraag ik heb al een paar videoclipjes bekeken om te weten hoe ik een mod tune ( bv een Golf 3 Ruilen met Flash en dan opzetten hoe ( is het een mod ) wat is het ik zou dat graag kunnen doen grtjes Flexzor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.