-eend- Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Ik heb nu me eerste mapje, maar hoe zet ik spawn plekken neer.. ( Volgens mij zijn dat die'' Info_Player_start '' ?) En hoe maak ik T spawns en CT spawns.. En hoe speel ik de map dan... Bewerkt: 3 september 2007 door -eend- Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Zelf weet ik niet heel erg veel van CS (Counter Strike?) dus ik kan je niet helpen met het probleem, je zou wel op google kunnen zoeken voor informatie, maar daar ben ik niet geheel zeker van. Al goed, dit hoort volgens mij beter in 'Webdesign en programmeren' thuis, omdat je een map naar mijn mening moet programmeren? Verplaatst dus... Reageren
-eend- Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Voor Counter Strike ja Reageren
Rivel Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Source of Condition Zero of 1.6? Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Maps voor Counter Strike 1.6 en Condition Zero werkt met hetzelfde princippe (Valve Hammer dus). Ikzelf heb alles geleerd via Egir.dk. Op die site staan de grootste collectie CS Mapping tutorials te vinden dan op eender welke site dan ook. Als je geen engels kan, kan je ook Mox' zijn site proberen. Ikzelf maakte de map models zelf in 3DS Max, exporteerde deze als een .map bestand met een speciale exporter. En dan textuurde en plaatste de dummy's en lights in Hammer (en natuurlijk ook compilen). Om nu een antwoord op je vraag te geven: -info_player_deathmatch voor Terroristen. -info_player_start voor Counter Terroristen. Egir.dk Tutorial sectie. Mox' Nederlandstalige CS Mapping tutorials. (persoonlijk vind ik deze minder goed) Nog een laatste tip: Let op dat je geen leaks krijgt, en gebruik de Zoner Half Life Tools compiler in plaats van de 'normale' compiler die bij Hammer zit. Deze zorgd voor een betere compile, en als je een leak hebt, valt in de log te zien wat er presies mis ging. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
-eend- Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Kan je uitleggen hoe je 't ingame krijgt? Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Alles, maar ook echt alles staat perfect uitgelegd op de 2 sites die ik gaf. Gewoon een beetje zoeken er op kan geen kwaad. Ik weet het, het is moeilijk. Maar die die top tutorials zou het toch echt moeten lukken hoor. Of is de taal voor jou een grote barriere? Probeer dan met BabelFish de site te vertalen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
-eend- Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Heb het met FPSBANANA gedaan, maar nu krijg ik probleem: Hij kan hlrad niet vinden.. >tut< Hier wat ik krijg: hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlcsg ----- Command line: hlcsg Test Error: Error opening Test.map: No such file or directory ----- END hlcsg ----- hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlbsp ----- Command line: hlbsp Test >> There was a problem compiling the map. >> Check the file Test.log for the cause. ----- END hlbsp ----- hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlvis ----- Command line: hlvis Test >> There was a problem compiling the map. >> Check the file Test.log for the cause. ----- END hlvis ----- hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlrad ----- Command line: hlrad Test >> There was a problem compiling the map. >> Check the file Test.log for the cause. ----- END hlrad ----- Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Druk op een toets om door te gaan. Bewerkt: 24 september 2007 door -eend- Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik vind het nogal een rare error, ikzelf heb nog nooit zo eentje gehad. (heb je de geupdate cfg? (cspro)) Kijk, het programma loopt vervolgens, en stopt niet als er een fout is opgetreden. Met gevolg dat op het laatste van het script hij de file niet vind om te compilen. Ook zou het helpen als je de mini-log zou lezen; >> There was a problem compiling the map. >> Check the file Test.log for the cause. Kan je de inhoud ervan eens posten in een 'codebox' ([*codebox]text hier[*/codebox]? Vriendelijke groeten, DaBeast Edit:Sorry, mijn fout... De inhoud van de log file.. Reageren
-eend- Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 De inhoud waarvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.