Jump to content

Google Earth Flight Simulator


S-te-Fan

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Zojuist ben ik erachter gekomen (via nieuwsberichten) dat in de nieuwste versie van Google earth een verborgen vlucht simulator zit.

Als je op de toetsencombinatie CTRL+ALT+A of CTRL+Windows Toets+ A drukt (en ingedrukt houd) verschijnt er een venster waaruit je kunt kiezen tussen 2 vliegtuigen en de startlocatie, bijv. een vliegveld of de huidige positie van het scherm. Ik vind het wel leuk allemaal, en ik hoop dat dit geen grap van google is en dat ze het verder gaan uitbreiden.

Het eerste wat ze er aan mogen doen van mij is de besturing, die nogal lastig is.

Laat hier jouw mening horen.

Bron

@ hieronder, bewerkt!

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal.

Zojuist ben ik erachter gekomen (via nieuwsberichten) dat in de nieuwste versie van Google earth een verborgen vlucht simulator zit.

Als je op de toetsencombinatie CTRL+ALT+A of CTRL+Windows Toets+ A drukt (en ingedrukt houd) verschijnt er een venster waaruit je kunt kiezen tussen 2 vliegtuigen en de startlocatie, bijv. een vliegveld of de huidige positie van het scherm. Ik vind het wel leuk allemaal, en ik hoop dat dit geen grap van google is en dat ze het verder gaan uitbreiden.

Het eerste wat ze er aan mogen doen van mij is de besturing, die nogal lastig is.

Laat hier jouw mening horen.

Heb je ook enig site of een Nieuws-Video voor bewijs? Via Nieuwsberichten zeg jij, dus laat die site maar komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch maar ff de nieuwe Google Earth gedownload , ben redelijk benieuwt ^_^ Ik denk dat dit toch wel een serieuze stap is om een concurrent te ontwikkelen voor FlightSim van Mircrosoft. :7 Of dat gaat lukken weet ik neit , ik snap niet dat dat allemaal gratis kan :puh:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt! Tenminste, met Windows Vista en de nieuwste versie van Google Earth. (Ik heb Pro, Versie 4.2 ik denk dat het ook wel met de normale versie werkt. (Ik heb het niet op XP kunnen controleren want die heb ik niet meer :puh:) Het was btw Ctrl+Windows Toets+A. Ctrl+Alt+A werkte niet

Hier een link naar een screen als bewijs

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat 'ingame' beelden opgenomen alleen geen tijd om het online te zetten :7 Het is wel lagge , had effe over nederland en frankrijk gevlogen ^_^

Rustig hieronder :puh:

Ik vond by the way dat het er al neit slecht uit zag , maar de besturing is nog neit super , maar wel handelbaar

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hier voor de mensen die niet de luxe hebben van de nieuwe versie van Earth en/of gewoon te lui zijn om die te downloaden/starten:

th_flight.jpg

Aanschouw ^_^

let niet op de kwaliteit van het filmpje , photobucket kan zich volgens mij beter bezig houden met hosten van foto's dan filmpjes :7

Achtgrond info:Het filmpje is niet groot/lang , 813 frames. Met een avg rate van 30 frames per seconde kan iedereen wel uitrekenen hoeveel seconden het filmpje intotaal is.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het net even geprobeerd en het is best grappig alleen jammer dat je je vliegtuig niet van achter kan zien.

Waarschijnlijk dat ze hem daarom nog niet onthuld hebben , het is nog lang niet allemaal zoals het wezen moet.

Had net nog even over mijn eigen huis gevlogen :7 het is redelijk onduidelijk maar wel leuk.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...