S-te-Fan Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Wat ook zo raar is is dat de grond wat lager moet want je stort nu al neer als je 50 meter van je huis bent :S. Reageren
mrtuning Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 ik heb net ff gedaan is best lol Reageren
IV trailer Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) je kan ook je joystick gebruiken. en je kan daarmee echt veel beter sturen en gas geven. dit is overgens ook een manier om je beeldscherm ondersteboven te laten kijken. Best goed moet ik zeggen .Zo kan je boven je eigen huis vliegen zonder dat je 50 euries moet neertellen voor fsX. de besturing valt nog wel mee, als je een joystick hebt vliegt hij ook bijna perfect . in fligtsimulator word de grond random gegenereerd waardoor je nooit je eigen huis te zien zal krijgen. Bewerkt: 5 september 2007 door IV trailer Reageren
ikt Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ikk vlieg nu, jammer dat er geen geluid is. Verder wel pwnage Maar hoe the hell kom je bij opties?! Reageren
xgaming Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Nog meer bewijs voor degene die het bewegend wilt zien: Ga hem btw nu even uitproberen Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) eh hoe moet je vliegen? ik sta daar nu met een vliegtuig maar hij doet niks oh kheb et al gevonden, Page Up is vooruit en pijltjes toetsen besturen Bewerkt: 6 september 2007 door SoaDT0M Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 eh hoe moet je vliegen? ik sta daar nu met een vliegtuig maar hij doet niks Houd de knop Page Up ingedrukt om snelheid te maken. Met het pijltje naar beneden ga je omhoog en met het pijltje omhoog ga je naar beneden. Naar links en rechts doe je met de pijltjes naar links en rechts. Als het niet lukt kan je volgens mij ook starten vanaf de plek waar je nu bent. Succes! Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik kan de opties in Google Flight Simulator niet vinden... Reageren
Follow Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Iemand al in Nederland gekomen? ik niet, verdwaald op de NoordZee.. Maarja, moet zo'n 100 graden draaien denk ik, maar ze moeten een kaartje erneerzetten.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ja, ik. ik ben namelijk begonnen in mijn dorp . Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) Ik kan de opties in Google Flight Simulator niet vinden... zorg er eerst voor dat je de nieuwste versie hebt en dan dit: je moet de optie zogenaamt eerst unlocken. dit doe je door met muis de aarde vast te houden door klik met je muis ingedrukt te houden. terwijl je dit doet: houd "ctrl"+"windows-toets+"A" en dan verschijnt de pop-up. de rest is duidelijk want je krijgt als het goed is een nederlandse versie. en daarna kan je gewoon bij je opties het opnieuw doen. of je drukt de toetsencombinatie gewoon weer in. gas geven doe je met page up en page down pijltjes spreken voorzich alleen moet je optrekken met de onderste pijl. Bewerkt: 13 september 2007 door IV trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.