KJF Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Hey, dit is het 2e dingetje dat ik maak met photoshop, en ik zou graag wat rates willen Reageren
KJF Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Niemand? p.s ik had dit ook gewoon in beginpost kunnen plaatsen :S Reageren
Eros Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Ik heb je 3de gisteren ook gezien, en ik vind deze vele beter. Achtergrond past hier beter bij de rest, de overgang van rood op wit heb je ook goed gedaan. Een minpunt zijn die zwarte vlekken. De render is goed ingeblend. Tekst vind ik een beetje te, dat vervormen zou ik weglaten, en ik zou kleuren nemen uit de achtergrond. Verder mis ik nog een randje, neem 1 px zwart ofzo. Een 6/10 krijgt deze van mij. Bewerkt: 5 september 2007 door Eros Reageren
KJF Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb je 3de gisteren ook gezien, en ik vind deze vele beter. Achtergrond past hier beter bij de rest, de overgang van rood op wit heb je ook goed gedaan. Een minpunt zijn die zwarte vlekken. De render is goed ingeblend. Tekst vind ik een beetje te, dat vervormen zou ik weglaten, en ik zou kleuren nemen uit de achtergrond. Verder mis ik nog een randje, neem 1 px zwart ofzo. Een 6/10 krijgt deze van mij. ty. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.