Woetsha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Hee, Ik ben de laatste tijd wat meer bezig met mijn PSP en ik wou eigenlijk Flash Player en WMA inschakelen. Alleen weet ik hellaas niet hoe dat moet . Ik weet wel dat je het volgende moet doen "Instellingen" > "Systeeminstellingen" > "Flash Player inschakelen". Maar dat is het probleem niet, ik moet dan verbinding maken met een Netwerk en ik heb geen draadloos internet. Is er geen andere manier dat ik Flash Player kan inschakelen zonder verbinding te maken met een Netwerk ? Alvast bedankt, Woetsha. Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je hebt er niet zo veel aan buiten portals maar dat stelt niet veel voor. Met een custom firmwire kan je dit zonder internetverbinden inschakelen (moet je wel de nieuwste versie hebben) of je kan in je buurt gaan rondlopen vindt je vast wel iemand die een onbeveiligd netwerk heeft, maar wel even netjes aanbellen of je heeeel even het draadloos internet mag lenen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je hebt er niet zo veel aan buiten portals maar dat stelt niet veel voor. Met een custom firmwire kan je dit zonder internetverbinden inschakelen (moet je wel de nieuwste versie hebben) of je kan in je buurt gaan rondlopen vindt je vast wel iemand die een onbeveiligd netwerk heeft, maar wel even netjes aanbellen of je heeeel even het draadloos internet mag lenen.Kun je wat meer uitleg geven over dat costum firmwire ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je hebt er niet zo veel aan buiten portals maar dat stelt niet veel voor. Met een custom firmwire kan je dit zonder internetverbinden inschakelen (moet je wel de nieuwste versie hebben) of je kan in je buurt gaan rondlopen vindt je vast wel iemand die een onbeveiligd netwerk heeft, maar wel even netjes aanbellen of je heeeel even het draadloos internet mag lenen.Kun je wat meer uitleg geven over dat costum firmwire ? Nee mag niet maar google eens dan kom je er wel aan uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.