Jump to content

2 Vraagjes


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

Hallo !!

Ik heb een PS2 voor Kerstmis gekregen :)

Ik heb me zelf een memorycard gekocht en GTA SA zolang even gehuurd... krijg het voor mn verjaardag...

Ik heb alle missies van Sweet al gedaan ben nu bij Ryder de 2 e missie van hem...

Ik heb alleen een vraag:

-Waar kan ik die spuitbussen kopen om spraytags over te sprayen ? ( Op kaart graag )

-Waar kan ik z'n busje vinden waarmee ik kan inbreken ( Op kaart graag )

THNX

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    11

  • BrokenTable

    9

  • tonio

    3

  • MrSelected

    3

Hallo !!

Ik heb een PS2 voor Kerstmis gekregen :)

Ik heb me zelf een memorycard gekocht en GTA SA zolang even gehuurd... krijg het voor mn verjaardag...

Ik heb alle missies van Sweet al gedaan ben nu bij Ryder de 2 e missie van hem...

Ik heb alleen een vraag:

-Waar kan ik die spuitbussen kopen om spraytags over te sprayen ? ( Op kaart graag )

-Waar kan ik z'n busje vinden waarmee ik kan inbreken ( Op kaart graag )

THNX

Freek

spuitbus vind je in het huis van cj's moeder(boven naast het bed)

de bus vind je tegen over de gym(tussen de 2 laatste blauwe gebouwen)

ik kon ze niet op kaart zetten maar je zou ze nu ook wel moeten vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah thanks,

Nog wat vraagies:

Waar kan ik wapens kopen en Body Armor ?

Kan ik nu ook oploggers aankoppelen op de truck ?

Freek

Je hebt als het een goed is een kaart bij het spel gekregen, daar staat het op.

Je moet voor een missie naar de Ammu-Nation, daar kan je wapens/ammo/armor kopen. Je kan er dus pas heen na die missie, het is de 3e missie ofzo, dus niet zo ver.

Opleggers kan je volgens mij gewoon achter je truck plaatsen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt rond de 25e missie (ligt een klein beetje aan de volgorde waarin je speelt) pas naar Ammu-Nation. Deze missie heet Doberman.

Na een paar missies in het spel kun je wel bij iemand een pistool halen, maar verder niets. Body armor ligt vlak bij CJ's huis: loop vanaf zijn huis naar het oosten de flood-control in. Daar naar links en onder de eerste brug (net onder de weg) ligt een body armor. Ga je in de flood-control naar recht dan ligt er een Uzi onder de 1e brug.

Wil je al snel wat betere wapen zoek dan eerst alle spray's op, dan komt er oa. een shotgun en een AK47 in je huis te liggen. Dan nog de politie missie (150% armor) en ambulance (150% health) halen en je kunt bijna niet meer dood :-)

En je kunt idd. opleggers achter een truck hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er trouwens niet eens een kaart bij gekregen! :(

Ik had hem gekocht bij 'Bart Smit' voor € 65,95,-

Wel raar dat ik er geen kaart enzo bij gekregen heb...

Is er ook iemand anders die dat er niet bij gekregen heeft?

Met hartelijke groet,

Koos Oudshoorn :unsure: :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er trouwens niet eens een kaart bij gekregen! :(

Ik had hem gekocht bij 'Bart Smit' voor € 65,95,-

Wel raar dat ik er geen kaart enzo bij gekregen heb...

Is er ook iemand anders die dat er niet bij gekregen heeft?

Met hartelijke groet,

Koos Oudshoorn :unsure: :)

Geen kaart? :huh:

Dat is niet erg netjes, zeker als je 65 hebt betaald.

Ik heb het via inet besteld voor 60 euro mét kaart.

Ik zou teruggaan naar de winkel en om een kaart vragen. :blink:

@ Brokentable, 25e missie pas? :blink: Dan ging ik waarschijnlijk wel heel snel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Brokentable, 25e missie pas? :blink: Dan ging ik waarschijnlijk wel heel snel. :puh:

Jep zoiets. Hier kun je de missies vinden: faq

De korste weg kost je 17 missies als ik het goed zie.

Om Doberman te kunnen spelen moet Burning Desire hebben gedaan en alle Sweet missies.

- Alles van Sweet

- OG Loc => Madd Dogg's Rhymes => Burning Desires en dan Doberman

Maar als je steeds een strand afmaakt zit je ongeveer op 25.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt rond de 25e missie (ligt een klein beetje aan de volgorde waarin je speelt) pas naar Ammu-Nation. Deze missie heet Doberman.

Na een paar missies in het spel kun je wel bij iemand een pistool halen, maar verder niets. Body armor ligt vlak bij CJ's huis: loop vanaf zijn huis naar het oosten de flood-control in. Daar naar links en onder de eerste brug (net onder de weg) ligt een body armor. Ga je in de flood-control naar recht dan ligt er een Uzi onder de 1e brug.

Wil je al snel wat betere wapen zoek dan eerst alle spray's op, dan komt er oa. een shotgun en een AK47 in je huis te liggen. Dan nog de politie missie (150% armor) en ambulance (150% health) halen en je kunt bijna niet meer dood :-)

En je kunt idd. opleggers achter een truck hangen.

Wat moest ik toch zonder jou :)

Ik doe het precies in de volgorde zoals ik die ventjes heb gekregen , trouwens wat is een flood-control :blink: :huh: :wub: :hehe: :embarassed: :gtasign:

Ja ik weet wel dat je gewoon na een paar missies ergens een handgun kan pakkuh...

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het precies in de volgorde zoals ik die ventjes heb gekregen , trouwens wat is een flood-control :blink: :huh: :wub: :hehe: :embarassed: :gtasign:

Ja ik weet wel dat je gewoon na een paar missies ergens een handgun kan pakkuh...

Volgens de topic-naam had je maar 2 vraagjes hoor :-)

Flood-control is de afwatering die naast CJ's huis ligt. Een betonnen rivier.

In Terminator 2 speelt de achtervolgings-scene motor / vrachtwagen zich af in een flood-control

* * * spoiler * * *

Scene komt ook in SA voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb het gevonden ben nu bij een missie moet ik het lycris boek stelen voor een kneus die me alleen respect geeft ( I want money :puh: )

Maar goed , weer vraagjes :puh:;)

-Als ik de bodyarmor onder de brug heb gepakt en ik ga dood en ik ga nog eens body armor zoeken vind ik het niet onder de eerste brug waar het normaal ligt , kan dat ?

-Ik vindt de uzi echt nergens , kun je me dat misschien op een kaart aangeven precies in de flood control ?

-Hoe run ik min 2 men gang clan , en helpen die ventjes me dan met een missie ofzow ?

Groetjes Freek

Link to comment
Delen op andere websites

-Als ik de bodyarmor onder de brug heb gepakt en ik ga dood en ik ga nog eens body armor zoeken vind ik het niet onder de eerste brug waar het normaal ligt , kan dat ?

Als je het spel saved en opnieuw laad ligt hij er weer wel. Na een tijdje komt hij ook vanzelf terug.

-Ik vindt de uzi echt nergens , kun je me dat misschien op een kaart aangeven precies in de flood control ?

Als je de floodcontrol inloop vanaf CJ's huis is het bij de brug aan je rechterhand. Hij moet daar ergns liggen. Waar precies weet ik niet. Misschien wel bij de middelste pijler.

-Hoe run ik min 2 men gang clan , en helpen die ventjes me dan met een missie ofzow ?

Dat kun je pas vanaf de missie Doberman (of een missie daarna). Mijn ervaring is dat ze alleen maar in de weg lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over die kaart....

Ik had die er niet bij gekregen! :(

Maar wat raden jullie mij aan? ;)

IK zou graag een kaart willen maar ben 't bonnetje kwijt :o

Dus kan ik nog terug om een kaart te halen?

Wat raden jullie mij aan? (Nee ik ga die winkel niet beroven B)

Doe ik trouwens zo en zo al niet :) )

Met vriendelijke groet,

Koos oudshoorn... :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...