Jump to content

2 Vraagjes


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    11

  • BrokenTable

    9

  • tonio

    3

  • MrSelected

    3

Oki , Bedankt :)

BTW Wat heb ik eigenlijk aan die zeurende geldversleurende denise ? enne wat boeit mij dat mn Neberhood under attack is , maakt het wat uit als ik hem niet ga verdedigen ?

En wat moet je precies voor 100% allemaal doen !? Ik heb al gezocht , vond niets fatsoenlijks , ik topic geopend , Shyne gesloten en hij zelf weet ook niet op welk zoekquota je moet zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

En wat moet je precies voor 100% allemaal doen !? Ik heb al gezocht , vond niets fatsoenlijks , ik topic geopend , Shyne gesloten en hij zelf weet ook niet op welk zoekquota je moet zoeken..

Ik weet dat het vreemd klikt hoor, maar heb je al eens op trefwoord 100% geprobeerd te zoeken? In titels bijvoorbeeld?

Ik denk het niet :-) ... eh ... ik weet zeker van niet :-)

100% checklist

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ALLE missies in Los Santos heb gedaan , kan ik dan wel nog terugkomen om andere dingen zoals een stadium race te winnen ?

Als je naar een volgende eiland gaat wordt de wereld alleen groter; je kan dus ten alle tijden terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Oki , Bedankt :)

BTW Wat heb ik eigenlijk aan die zeurende geldversleurende denise ? enne wat boeit mij dat mn Neberhood under attack is , maakt het wat uit als ik hem niet ga verdedigen ?

En wat moet je precies voor 100% allemaal doen !? Ik heb al gezocht , vond niets fatsoenlijks , ik topic geopend , Shyne gesloten en hij zelf weet ook niet op welk zoekquota je moet zoeken..

Hier is nog geen antwoord op gegeven volgens mij, dus hierbij.

Als je denise 100% hebt krijg je een pimp suite, is wel een leuk pak totdat je de zip of victim binnenkan.

Als je je hood niet verdedigd dan worden ze of overgenomen door ballas/vagos ( degene die aanvalt ) of de aanval van de ballas/vagos mislukt doordat je homies ze vermoordt hebben en dan blijft het gebied van jou. Hoe meer gebied van jou is, hoe meer geld je bij je huis in Ganton krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

ghehe dat bedoelde ik ook niet:p

ik bedoelde 100% met het spel ;)

dat dat niet voor een vriendin hoeft kon ik ook wel verzinnen:p

Nee hoor volgens mij hoef je ook niet alle gebieden te hebben voor 100% in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...