Jump to content

PSP Beschermhoes/pack?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi mede-leden,

Ik heb sinds kort een PSP en wil het zeer goed beschermen, dus ik dacht aan een beschermhoes. Nou heb ik 2 keuzes, ik hoop echt dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen!

1. PSP Leren beschermhoes waar 2 UMD's en 2 Memory Sticks nog in kunnen, dit is eingelijk alles wat ik wil hebben... €8.75

2. PSP Accesoires pack met daarin o.a: Hard plastic beschermhoes voor PSP, beschermhoesjes voor UMD's, standaard...€10.00

Ik dacht eigenlijk aan keuze 1, maar ik weet het echt niet zeker. Ook weet ik niet of in die plastic beschermhoes nog UMD's in kunnen enz. En het lijkt me snel kapot te gaan maar ik wil niet op vooroordelen vertrouwen.

Hebben meerdere van jullie zo'n leren of hard plastic beschermhoesje? Kun je je eigen ervaringen ermee asjeblieft vertellen? Dat zou ik echt geweldig vinden, want dat maakt mijn keuze dan wat makkelijker!

Alvast bedankt,

-Y-

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:
Hoi mede-leden,

Ik heb sinds kort een PSP en wil het zeer goed beschermen, dus ik dacht aan een beschermhoes. Nou heb ik 2 keuzes, ik hoop echt dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen!

1. PSP Leren beschermhoes waar 2 UMD's en 2 Memory Sticks nog in kunnen, dit is eingelijk alles wat ik wil hebben... €8.75

2. PSP Accesoires pack met daarin o.a: Hard plastic beschermhoes voor PSP, beschermhoesjes voor UMD's, standaard...€10.00

Ik dacht eigenlijk aan keuze 1, maar ik weet het echt niet zeker. Ook weet ik niet of in die plastic beschermhoes nog UMD's in kunnen enz. En het lijkt me snel kapot te gaan maar ik wil niet op vooroordelen vertrouwen.

Hebben meerdere van jullie zo'n leren of hard plastic beschermhoesje? Kun je je eigen ervaringen ermee asjeblieft vertellen? Dat zou ik echt geweldig vinden, want dat maakt mijn keuze dan wat makkelijker!

Alvast bedankt,

-Y-

Hey Kinzorro,

Ik heb dit ook bij mijn Psp. Het is een harde bescherming waar je je Psp in kan steken, en je kan het open en dichtklappen. Het kost iets meer, maar dat komt ook omdat er speakers met bass inzitten. Het werkt op batterijen en het geluid is werkelijk stukken beter met dit spul. En je systeem blijft compact. Je vind het in de Mediamarkt. :)

(merk Blaze)

Voor meer inlichten vraag je het maar. :Y

Geplaatst:

Je kan het beste nummer 2 nemen denk ik, die bied betere bescherming aan. Wel moet ik erbij zeggen dat je normale hoes die je er standaard bij krijgt je PSP al goed genoeg beschermt als je er geen rare dingen mee doet. Ik neem hem best vaak mee ergens naar toe en ik heb na 1,5 jaar nog steeds geen sirieuze schade, misschien een paar krasjes. En me UMD's bewaar ik gewoon in een tasje ofzo, daar heb ik nooit problemen mee. Maar als je geen risico wilt nemen en je PSP echt heel goed wilt beschermen dan is optie 2 toch echt de betere, ookal kost die wat meer. Niet dat optie 1 echt fout is, maar 2 is wat betrouwbaarder om het zo maar te zeggen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...