GTA Monster Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hallo, ik heb 4 dagen geleden VB6.0 gekregen, snel ff een file explorer gemaakt. Nu wil ik weten waar je de opgeslagen .exe kan vinden (Form1 enzo.) Alvast bedankt! Reageren
Goudvis Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hallo, ik heb 4 dagen geleden VB6.0 gekregen, snel ff een file explorer gemaakt. Nu wil ik weten waar je de opgeslagen .exe kan vinden (Form1 enzo.)Alvast bedankt! Een vb project bestaat uit bronbestanden, zoals .frm (form), .cls (class) en .vbp (project) bestanden. Deze bestanden heb je nodig om verder te kunnen ontwikkelen aan het programma. Deze bestanden slaat hij op als je op save drukt. Om de .exe te maken druk je op File -> Make name.exe. Hiermee maak je het eindproduct. Je kunt aangeven waar hij deze moet plaatsen op het moment dat je op deze knop drukt. Om het programma te gebruiken heb je de .exe nodig. De bronbestanden zijn alleen voor het ontwikkelen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Dit is uiteraard wel software, maar de applicatie 'Visual Basic' is een programmeerders gericht programma en het past naar mijn mening dus beter in het ''Programmeren'' forum, bij deze dus verplaatst. - Verplaatst naar CT: Programmeren - Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Hallo, ik heb 4 dagen geleden VB6.0 gekregen, snel ff een file explorer gemaakt. Nu wil ik weten waar je de opgeslagen .exe kan vinden (Form1 enzo.)Alvast bedankt! Een vb project bestaat uit bronbestanden, zoals .frm (form), .cls (class) en .vbp (project) bestanden. Deze bestanden heb je nodig om verder te kunnen ontwikkelen aan het programma. Deze bestanden slaat hij op als je op save drukt. Om de .exe te maken druk je op File -> Make name.exe. Hiermee maak je het eindproduct. Je kunt aangeven waar hij deze moet plaatsen op het moment dat je op deze knop drukt. Om het programma te gebruiken heb je de .exe nodig. De bronbestanden zijn alleen voor het ontwikkelen. Bedankt, respect... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.