Jump to content

hitte kijker

Recommended Posts

Geplaatst:

wie weet hoe ik aan een hitte kijker moet komen. want me wikigta kom ik er niet uitwant waar ze staan op de kaart kan ik ze niet vinden wie kan mij helpen

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is inderdaad moeilijk te vinden. In Madd Doggs Crib ligt er eentje, die is er gegarandeerd ;) En in Area 69, maar dat is volgens mij een nachtkijker. In Zero's RC shop misschien ook.

@Joriz: Hij had al op WikiGTA gekeken :cab: Sorry moest ik even zeggen :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
op de kaart staat dat die bij the big ear ligt maar daar ligt helemaal niks.

je moet eerst zover in het spel gekomen zijn dat ze daar ook liggen

ze liggen er niet al vanaf het begin van het spel

volgends mij komen ze pas bijna op het einde...

Geplaatst:

Welkom op het forum (2 nieuwe leden! :dans: )

Nee bij The Big Ear is hij er ook niet altijd, maar in Mad Doggs Crib wel, als je mijn post had doorgelezen wist je dat :bonk:

Geplaatst:
waneer ongeveer ?

ik heb er niet echt heel erg op gelet

maar volgends mij is het ergens op het einde van alle missies

kijk even op wiki gta zou ik zeggen??

Geplaatst: (bewerkt)

Bij Madd Dogs Crib altijd, maar daarvoor moet je eerst de missie A Home In The Hills gedaan hebben. Je kunt heb ook halen in de missie Madd Doggs Rhymes, dan moet je wel even doorlopen wanneer je dat Rhymeboek hebt gehaald gewoon de gang volgen dan zie je hem op een gegeven moment wel.

Hij is er bijna nooit bij The Big Ear. Het is erg onregelmatig.

@hieronder: graag gedaan :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
dank je

Je krijgt hem automatisch in de missie: Black Project, waar je een Jetpack voor The Truth moet stelen, je moet met de jetpack naar het Abonded airfield vliegen. Je zal na deze missie automatisch de hitte kijker houden.

Geplaatst:
dank je

Je krijgt hem automatisch in de missie: Black Project, waar je een Jetpack voor The Truth moet stelen, je moet met de jetpack naar het Abonded airfield vliegen. Je zal na deze missie automatisch de hitte kijker houden.

ja maar in de missie breaking the bank at caligulla's dan krijg je weer een nachtkijker, dus raak je hem weer kwijt!

en je kan natuurlijk ook doodgaan tussen door enzo?!

Dus het beste is om hem nadat je ( homo in the hills gedaan hebt ) hem te pakken in madd dogs huis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...