Jump to content

Bluetooth op laptop..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hep op mijn laptop wel een bleutooth driver zitten alleen sinds windows opniw

is geinstalleerd doet ie het niet meer weet iemand een setup of een programma waarmee

ik weer bleutooth aan kan zetten ..?

ik hep eigenlijk het liefs commentaar van iemand die een beetje verstand heeft van computers

of ook een laptop met bleutooth heeft..

alvast bedankt,

gr S()nny

Geplaatst:

Heb je een bluetooth stik die je in je USB plugt? Of zit er een kaartje in (intern)? Als je een stick hebt heb je er waarschijnlijk een schijfje (CD / DVD) met drivers bijgekregen. Is het onboad... moet je even kijken in je systeeminstellingen en merk van de fabrikant opzoeken op internet. Hoop dat ik je een beetje opweg heb geholpen...

Geplaatst:

er zit gwwon een intern kaartje in en er zit ook een speciaal knopje om bleutooth aantezetten

(op men laptop) alleen als ik die indruk dan doet ie niks en het lampje gaat ook nie branden..

Geplaatst:
nou ik weet niet hoe die driver heet zou iemand anders mij kunnen helpen..??

Als je niet weet hoe hij heet kunnen we je ook niet helpen hé. Kijk gewoon op google naar 'Bluetooth Drivers' ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf een laptop met bluetooth, deze drivers krijg je bij je laptop, je moet er dus een copietje van maken voordat je de PC formateerd. Nu je dit niet hebt gedaan, zou het handig zijn als je de merknaam en productseriecode doorgeeft zodat iemand of jijzelf via google naar de bijbehoordende software kan zoeken.

Het moet voldoende zijn met de naam en serie van je laptop, aangezien de integrated aditional hardware vaak word bestuurd door software van hetzelfde merk.

Grs Bradley H.

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:

Ik kreeg bij mijn laptop een cd'tje helemaal vol met drivers!Ook van bluetooth maar die werkte ook nog niet meteen, die moest ik daarna handmatig installeren maar zodra ik op dat icoontje drukte startte die setup vanzelf. Als je Vista hebt is kan je niet die drivers gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...