Ferdy Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik heb om me heen gehoord dat er met SA een 4de eiland bestaat. is dit zo? :huh: zo ja, wat is er allemaal te doen? alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 volgens mij is er geen 4de eiland althans dat ik weet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 neej volgens mij ook niet want er zijn genoeg mensen op de wereld die GTA hebben en nog niemand heeft hem gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 <_< NEE er is geen 4 de eiland :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferdy Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 een vriend van me vertelde me 10 min. trug op msn dat hij al bij het 4de eiland is duss is wel een beetje raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik denk dat ze met 4de eiland bedoelen liberty city waar je 1 missie kan spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ja daar heb ik ook wel meer dingen ove gehoord over dat je naar vice city kan en naar liberty city en dan moest je volgens die mensen die dat zeiden extra hoog vliegen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson SA Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Moet je een missie spelen in Liberty city? Welke missie????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Dat gaat over de missie Saint Marks Bistro. Meer info is de vinden in dit topic. Of anders dit topic Deze kan op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts