falconer Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 hoi, met welke render kan je mooi sigs maken? ik heb er al aantal gemaakt van Assassin's Creed DBZ Prince of persia , maar nu weet ik niet meer zo goed welke soort render ik nu weer zal gaan kiezen? Iemand raad? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 hoi, met welke render kan je mooi sigs maken? ik heb er al aantal gemaakt van Assassin's Creed DBZ Prince of persia , maar nu weet ik niet meer zo goed welke soort render ik nu weer zal gaan kiezen? Iemand raad? Ik denk dat het vooral te maken heeft met wat je nu precies wilt gaan maken. Wil je bijvoorbeeld graag iets in de stijl van cartoon, dan kun je het beste Anime of een cartoonachtig iets kiezen. Meestal kom je op den duur gewoon wel een mooie cut-out tegen, die je uiteindelijk zult gebruiken. Ik raad je aan eens op de volgende sites te zoeken voor cut-outs: 1. DeviantArt.2. Render-world3. GamerendersIk weet vrijwel zeker dat daar een mooie cut-out voor je tussenstaat, het is enkel even goed kijken en bepalen wat je nu precies wil. Meestal creëer je wel een bijpassende stijl tijdens het maken van je signature, dus daar hoef je niet bang om te zijn. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen een cut-out die jezelf gaat uitknippen. Mocht je toch geen mooie cut-out zien op één van die sites, dan kun je er één uitknippen uit bijvoorbeeld een wallpaper. Hoe dat in zijn werking gaat kun je hier lezen. Misschien niet echt een concreet antwoord op je vraag, maar ik denk dat je er wel wat mee kan. Veel succes en plezier! Reageren
M4X Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Met alleen een mooie render heb je geen mooie sig, dat ligt aan de signature zelf. Als je bijvoorbeeld een hele mooie render hebt dan hoeft je signature niet per se heel mooi te zijn. Je kan eigenlijk met alle renders mooie signatures maken, zolang de signature zelf ook mooi is. Je hebt heel veel sites waar je mooie renders vind (o.a die van Matthijs hierboven), maar als je zelf goed kan renderen dan kan je het minstens even mooi, en dat kan je dan met bijna elk plaatje, en dan heb je dus geen standaard renders nodig. Ik raad je aan dit dus gewoon te leren, en dan kan je op een gegeven moment helemaal zelf mooie Assissins Creed, Prince of Persia, en nog veel meer plaatjes renderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.